Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:50 Der er 8 kommentarer

IE5.5

Jeg har Internet Explorer Version 5.5
Ofte opstår der en fejl i browseren og der kommer et vindue frem, hvori der står om Windows skal sende en fejlrapport, hvorefter browseren lukker.
Er der nogen der ved hvorfor dette hele tiden sker?
Jeg har ikke mulighed for at downloade en nyere version.
Problemet opstår ca. 2-3 gange i timen, men kun når computeren er tændt!
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 01:03 #1
>Problemet opstår ca. 2-3 gange i timen, men kun når computeren er tændt!

Nå det plejer ellers kun at ske når den er slukket. :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. juni 2002 - 01:07 #2
Hehe!
Nå men for at finde ud af hvad problemet er, så vil jeg råde dig til først at kigge efter hvad der står i den fejlmeddelelse, som du bliver spurgt om du vil sende til Microsoft.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. juni 2002 - 01:09 #3
og så blev brugeren solve deaktiveret...?
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. juni 2002 - 01:16 #4
Det var vel hvad han ønskede
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 01:21 #6
Jeg har solve stærkt mistænkt for at være panic-killer
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. juni 2002 - 01:26 #7
nej nu er han solve.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. juni 2002 - 01:28 #8
I kan jo bare sige det til en CoAdmin, de kan vist checke om den samme IP benyttes af panic-killer og solve.