Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Regler

Hvor findes reglerne for eksperten?
Avatar billede panic-killer Nybegynder
28. juni 2002 - 00:45 #1
Avatar billede ahv Nybegynder
28. juni 2002 - 00:46 #2
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

og lad nu være med alle de spørgsmål nu beder jeg dig pænt om det, synes det er en irritation, ved ikke hvad de andre synes !
Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:47 #3
okay tak!
Avatar billede panic-killer Nybegynder
28. juni 2002 - 00:48 #4
ahv>?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. juni 2002 - 00:49 #5
solve nu er det vist på tide at du finder dig til rette her, og hvorfor skulle panic-killer ikke have point for sit svar (og så er 100 point lidt rigeligt at udlove for det)
Avatar billede ahv Nybegynder
28. juni 2002 - 00:49 #6
panic-killer, hvad stiller du spørgsmåls tegn overfor ?
Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:52 #7
ztyxx: hvordan giver jeg ham points nu?! Skal jeg oprette et nyt spørgsmål?!
panic-killer: Vil du have dine points?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 00:55 #8
Du skal overhovedet ikke oprette mere. Jeg har lukket din bruger for spam af umanerlig tåbelig karakter.

/Nikolaj /co-Admin
Avatar billede panic-killer Nybegynder
28. juni 2002 - 00:55 #9
1: jeg vil være glad hvis jeg bare fik 15 point og det er jo exp's regler jeg skal have point når jeg har givet ham hans svar
2: ved ikke hvad ahv snakker om
Avatar billede panic-killer Nybegynder
28. juni 2002 - 00:56 #10
solve> bare 15 point :)
Avatar billede panic-killer Nybegynder
28. juni 2002 - 00:57 #11
nikolajdu> han vil give mig de 15 point hvorfor lukker du så før han har muligheden. hvad er der mad ham solve siden han er upopulær
Avatar billede panic-killer Nybegynder
28. juni 2002 - 00:58 #12
mad=med
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 01:03 #13
panic - Historien er ikke længere end at han tydeligtvis bare opretter spørgsmål fordi han keder sig/ muligvisvil væk fra E eller er i gang med at oprette en ny profil. Anyway, så har jeg fået en del mails om idiotiske spørgsmål og så var der i øvrigt andre anmeldelser på ham.

/Nikolaj