Avatar billede naiwai Nybegynder
28. juni 2002 - 00:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Keyboard på bærbar

hey,,,,
jeg sidder her med en bærbar, hvor der jo ikke er et taltastetur ved siden af som et normalt tastetur!!! på en eller anden mystisk vis er der en funktion der er blevet slået til... så for at skrive normale bogstaver istedet for tal skal man holde knappen nede ''FN''.. ret så iretterende... og slipper man ''FN'' knappen skriver den halvt tal og havlt bogstaver...
f.eks.  hej med dig = he1 0ed d5g...
håber nogle kan hjælpe!!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. juni 2002 - 00:28 #1
prøv alt + FN eller alt Gr + FN
Avatar billede naiwai Nybegynder
28. juni 2002 - 01:02 #2
Har prøvet... virker ikke1!!!
Avatar billede naiwai Nybegynder
28. juni 2002 - 01:05 #3
Har selv prøvet mig frem.... holder FN nede og trykker på numlock!!!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. juni 2002 - 01:07 #4
Hehe... Oki.... Den FN tast er sku underlig..