Avatar billede toucher Nybegynder
27. juni 2002 - 23:00 Der er 5 kommentarer

OPdeling osv... Film ?

Jeg har en film som jeg vil ha klippet nogen scener ud fra og ha lavet slowmotion osv... sætte forskellige tekster ind osv... sådan rigtig prof.

Kan i så ikke lige nævne de programmer jeg skal bruge for at kunne gøre de forskellige ting ?
Avatar billede virus Nybegynder
27. juni 2002 - 23:25 #1
XP har et eller andet steneren installeret default :)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
28. juni 2002 - 00:01 #2
hvis du bruger xp så er der en movie maker i , Men hvis det ska være prof så køb udstyret fra firmaet Fast dyrt men godt
Avatar billede toucher Nybegynder
28. juni 2002 - 00:06 #3
jeg kører med WinME og der er det der hedder Movie Maker er det det ?
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
28. juni 2002 - 00:10 #4
prøv det
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
28. juni 2002 - 01:16 #5
Movie Maker kan kun gemme i .WMV, og det format er knap så godt, men hvis du vil betale 999,- så kan du købe "pinnacle studio DV" det er OK, jeg har det men har ikke leget så meget med det, bare klipet film sammen!