Avatar billede martin__p Nybegynder
27. juni 2002 - 22:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Please hjælp mig!

Ja nu bliver jeg snart helt vild! ..
Jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan hente 3D studio Max !
Jeg har prøvet på KaZaA hvor jeg også fandt det men det vil ikke instaleres der mangler en fil ! men hvis i/du har en side hvor jeg kan hente det så vil jeg blive meget glad!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2002 - 22:48 #1
Ja det får du ikke her - den findes ikke i trial :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. juni 2002 - 22:50 #2
Hmmm, den er meget dyr. Det er omkring 25.000 den koster (hæng mig nu ikke op på noget)
Avatar billede martin__p Nybegynder
27. juni 2002 - 22:52 #3
Hm ok!
Jeg har ellers hørt at man kunne findet det her på nettet ! men tak for hjælpen ! Oha det var dyrt :)
Avatar billede martin__p Nybegynder
27. juni 2002 - 22:54 #4
Altså det vil sige at man kan KUN! købe det ikke finde det her på nettet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2002 - 22:55 #5
man kan kun købe programmet - man kan ikke downloade det (ikke uden at bryde nogen regler i hvert fald)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. juni 2002 - 22:56 #6
Jo du kan hente en demo - du kan f.eks. også hente en demo af Maya. Men der er naturligvis mangler i disse demoer.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. juni 2002 - 22:56 #7
Nej, det er simpelhen så proffesionelt. Uden at være helt inde i tingene, mener jeg at man kan få tilsendt en demo eller noget på en cd-rom.
Avatar billede nemograf Nybegynder
27. juni 2002 - 23:02 #8
du kan rette kontakt til 3d-connection og få dem til at sende en demo til dig helt gratis...
Du kan finde dem på www.3dc.dk
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. juni 2002 - 23:04 #9
Jeg kan dog ikke lige finde den underside på www.discreet.com hvor man kan downloade demoen af 3d studio max. Kiggede ellers på den tidligere i dag. Men som gizmo-gizmo siger, så kan du bestille en demo-cd.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. juni 2002 - 23:25 #10
hmmm, 3d connection.. de arbejder helt vildt meget med 3d, hvorfor har de så sådan en hjemmeside... hehe
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. juni 2002 - 23:27 #11
Sådan er det da tit. Microsofts hjemmeside er totalt umulig at finde rundt på.