Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 21:05 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Database til Clanside ???

Hej Eksperter.

Jeg vil gerne have lavet en Database til en clanside, Clansiden skal være en oversigt over de forskellige Claner.
databasen skal kunne indeholde:
Prefix (forkortelse), Clannavn & info.
Der skal kunne bruges en menu med alfabetisk orden

Hvem vil hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 21:09 #1
www.html.dk/tutorials/asp/

er da en start på hjælpen &:-D
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2002 - 21:24 #2
dette spm. er stillet før - og jeg tvivler på at der er nogle der gider lave dette for point
Avatar billede terry Ekspert
27. juni 2002 - 21:53 #3
I agree keysersoze!  and I have a feeling it is a WEB application so it should be under ASP!
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 21:57 #4
keysersoze/terry>> hvem siger at det skal være gratis, jeg har ikke noget imod at betale for at få noget lavet, men hvis der skal betales for det skal det være incl. hjemmesiden.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 21:59 #5
kunne du ikke smide en email adresse / ICQ man kunne kontakte dig på så ?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. juni 2002 - 22:23 #6
Skriv lidt mere om det til mail@martinhoffmann.dk
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 22:41 #7
questis>> Jeg er allerede på din ICQ, men det det haster ikke.
Jeg vil lave siden i protest mod http://www.claner.dk som jeg syntes både er mangelfuld, og for sløvt opdateret.
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 22:42 #8
måske ikke lige mangelfuld mht. funktioner, men der er et hav af døde links, og for længest uddøde klaner, og det tager op imod 7 måneder at få sin clan registreret.
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2002 - 23:24 #9
så sig hvad du er villig til at ofre - og læg evt opgaven i sharksforum i stedet - så tror jeg at du kan få lidt bedre svar

jeg kan godt lave det, så vil gerne vide lidt budget først
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
28. juni 2002 - 00:44 #10
keysersoze>> Jeg lægger ikke min opgave i Sharksforum, for jeg vil IKKE have Dankort, og det er eneste betalingsmulighed på Sharksforum.

Hvad jeg er villig til at ofre, tjoo......500-600, måske mere.
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
28. juni 2002 - 00:48 #11
terry>> Ja du har sikkert ret i at jeg skulle lægge det ind under ASP, men da det er en hel side, var jeg i tvivl, og valgte at lægge det her, men tak for tippet.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2002 - 00:50 #12
dvs at du vil betale 5-600 kroner for en komplet side, hvor det eneste indhold er prefix, clannavn og info, som bliver trukket ud fra en database? og intet andet?
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2002 - 00:53 #13
altså bare et simpelt design - og så de tre info fra databasen? og så det det?
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
28. juni 2002 - 00:54 #14
keysersoze>> ehh, næsten, man skal oxo kunne tilføje/tilmelde en clan, søge efter en tilmeldt clan, og ændre på infos, ellers
korrekt.......er det for lidt ???
Avatar billede a-torsten Nybegynder
28. juni 2002 - 00:54 #15
Hvis du ikke finder andre, så mail anders@backslash.dk eller icq:21549053
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2002 - 00:59 #16
well - jeg kan godt gå med til at lave det for det... men det bliver uden design

icq: 32036024
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
28. juni 2002 - 01:07 #17
keysersoze>> okay, men bare du kan hjælpe mig med diverse links til databasen, ellers er jeg helt lost *s*
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
02. juli 2002 - 01:51 #18
Jeg lukker spørgsmålet, da vedkomne som har svaret åbenbart kun vil have de penge som kan betale opgaven, tak.