Avatar billede nbn Nybegynder
27. juni 2002 - 20:30 Der er 5 kommentarer

Køb af farveprinter

Jeg skal have ny farveprinter og vil derfor gerne have nogle anbefalinger. Prisen er ikke det vigtigste bare printeren er rigtig god.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
27. juni 2002 - 20:35 #1
Jeg har en HP G55 som printer/skriver rigtigt flot.
Den er bare lidt dyr i blækpatroner.
Der er så tilgengæld også over det dobbelte i patronerne.
Men den er rigtig stabil og laver foto'er uden det mindste problem.
Den jeg har er en kombi print,scan og kopi maskine,men printer enheden er den samme som i HP 900 serien.
Den kan anbefales.
Avatar billede friiser Nybegynder
27. juni 2002 - 20:35 #2
Epson er kendte for at lave gode farve printer.. ja de laver faktisk ikke andet. Så det er det jeg helt klar ville vælge. Men det skal være en inkwriter og ikke en bubblejet printer...

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede hundevennen Nybegynder
27. juni 2002 - 20:43 #3
vælg en HP i 900 serien - den er totalt lydløs - det er Epson slet ikke - jeg smed min ud - kunne simpelthen ikke hold larmen ud.Check evt. www.edbpriser.dk for HP´s priser - der er også tit tilbud på HP i Bilka og TDC butikkerne og mange andre steder
Avatar billede halifax Nybegynder
28. juni 2002 - 00:23 #4
HP 920c - tilbud p.t hos El Giganten kr. 779,00 med blækpatroner, minus kabel. HP PhotoRet III teknologi, max resolution 2400x1200 dpi.
Min kammi købte en i går - selv har jeg 930c med fuld tilfredshed.
Avatar billede ewelaast22 Nybegynder
28. juni 2002 - 12:18 #5
Køb en HP, jeg har også en 930c og den er kanon god!