Avatar billede osaka_san Nybegynder
01. juli 1999 - 14:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mouse over funktion

Hejsa gutter !

Ja her kommer så lige endnu et af de typiske mouseover spørgsmål, eller det vil sige bøn''er !

Jeg står i dne situation at jeg skal have en beta af et site færdig til i aften og da jeg er alt for ophængt af at lave asp siden kan jeg ikke nå at bakse det javascript sammen (da jeg er en ged til javascript) der skal køre noget flashy grafik på en af siderne !

Mit spørgsmål er så til jer om jeg kan lokke en af jer til at lave det for mig ?

alt grafik og selve siden kan hentes på adressen:

http://www.diskofil.dk/diskofil.zip

Den ønskede funktion er at siden består af 5 knapper som hver består af 2 billeder. det ene af disse billeder skal skiftes når musen føres over knappen (med andre ord billedet *2.jpg skal skiftes ud med *3.jpg)

Jeg håber meget der er en der kan hjælpe mig med dette! Hvis i kan så fang mig venligst på ICQ på nummeret:

7254598

Eller email: webmaster@diskofil.dk

Med venlig hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede bons Nybegynder
01. juli 1999 - 14:22 #1
Er det så ikke en smule "fedtet" at tilbyde 150 point?

Prøv med 1000.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
01. juli 1999 - 14:25 #2
Well set ud fra eksperten.dk's egen målestok så er 60 point standard for et svært spørgsmål - så jeg ved nu ikke - men okay det kan da godt være der er gået inflation i point skalaen her på eksperten.dk ?
Avatar billede lange Nybegynder
01. juli 1999 - 14:38 #3
Der vil uundgåeligt gå inflation i pointene, når alle får tildelt 5 gratis point pr dag...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
01. juli 1999 - 14:45 #4
well det kan godt være ! /ss/
Men så synes jeg eventuelt eksperten.dk bør hæve deres standard værdier i tekt med dette ! - hvorfra kan jeg vide hvordan inflationen har det på nuværende tidspunkt :o)

Men anyway ! - så kan jeg ikke gøre så meget nu eftersom spørgsmålet er oprettet og jeg ikke kan finde en funktion til at ændre antallet af givne point ! (et lille hint til folkene bag eksperten.dk)

MEn okay nu skal det ikke være pointne der skal skilles os ad ! - sig hvad i vil have ! - så må vi jo finde en løsning !

/greets Oscar !
Avatar billede justincase Nybegynder
01. juli 1999 - 16:19 #5
Glad for at du ku bruge det

:)

JustinCase
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 02:38 #6
jeg synes sgu at 150 er meget....

et script som skifter et par billeder, det er da ingen sag at lave
Avatar billede osaka_san Nybegynder
06. juli 1999 - 21:18 #7
well nu var det jo egentlig heller ikke det der var problemet, men mere det at det ikek bare var et script der skule skrives - men det skulle tilpasses siden og dens billeder ! - med andre ord ikek bare en skabelon men et færdigt produkt, eftersom jeg ikke selv havde tid til det. så jeg syntes det var fair :o)