Avatar billede dimle Nybegynder
27. juni 2002 - 14:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

onunload - hvordan åbnes en ny side når man forlader en side??

Hej!

Hvordan åbner man en ny side når man forlader en side?? Den må kun åbne en ny side når browseren lukkes eller når der klikkes på et link til en anden side. Dvs. den må ikke åbne en ny side når der refreshes eller submittes fra siden!!!????

HJÆLP!!!
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
27. juni 2002 - 15:09 #1
(LM)
Avatar billede mazik Nybegynder
27. juni 2002 - 15:11 #2
Jeg tror du bliver nødt til at forklare lidt mere!!!
Avatar billede dimle Nybegynder
27. juni 2002 - 15:22 #3
Altså jeg vil have åbnet et nyt vindue når man forlader en side.

Den må bare ikke åbne vinduet når man f.eks. submitter en form med action til samme side, eller hvis man refresher siden.

Den må kun åbne vinduet når man forlader siden helt!!!
Avatar billede dimle Nybegynder
27. juni 2002 - 15:48 #4
Har fundet ud af det nu....

Men så har jeg et andet spørgsmål til 60 point!!!

Hvordan kalder man en javascript metode fra noget VBScript!?????
Avatar billede fireblast Nybegynder
28. juni 2002 - 14:59 #5
Ehh...det er ikke umiddelbart muligt at kombinere de to sprog...Alt efter om det er serverside, eller clientside, vil jeg anbefale dig at lave det hele i enten VB-Script, eller JavaScript.
Mvh
Anders
Avatar billede fireblast Nybegynder
28. juni 2002 - 14:59 #6
Hvis du pastede kildekoden, kunne jeg evt. hjælpe lidt mere..
Avatar billede muddi Praktikant
05. juli 2002 - 03:54 #7
Hvordan fik du den til at åbne et browservindue når siden unloades? Jeg har på min side brugt et simpelt frameset, så når man forlader det, bliver vinduet åbnet, men det forhindrer Refresh... Derfor er jeg lidt nysgerrig efter hvordan du har løst problemet :o)

/Muddi
Avatar billede dimle Nybegynder
27. august 2002 - 10:37 #8
Jeg løste problemet med:

<body OnBeforeUnload="minSide.asp">