Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 02:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Database til Clanside ???

Hej Eksperter.

Jeg vil gerne have lavet en Database til en clanside, Clansiden skal være en oversigt over de forskellige Claner.
databasen skal kunne indeholde:
Prefix (forkortelse), Clannavn & info.

Kom med jeres bud
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 02:35 #1
UPS, glemte at sige at hvis det kan lade sig gøre, så må den gerne kunne håndtere et link efter alfabet (skal bruges i menu), altså:
A-list claner med B, B-list claner med B, osv.
Avatar billede hansk Nybegynder
27. juni 2002 - 07:18 #2
Og hvad er det helt præcist du spørger om?
Avatar billede hepou Nybegynder
27. juni 2002 - 13:17 #3
Skal det være til en hjemmeside??? Hvis det skal skal du lave en dynamisk hjemmeside i f.eks. asp!
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 13:20 #4
hepou>> Ehh det skal være til en hjemmeside, men jeg har ikke tjek på ASP.
Avatar billede hepou Nybegynder
27. juni 2002 - 13:49 #5
så bliver det lidt svært! Har du lavet en database? Hvis du har kan du prøve at sende den til ekspert@mail.dk så skal jeg prøve at se hvor omfattende det er
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 14:32 #6
Ehh, det har jeg ikke.......det var en del af opgaven *S*
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
27. juni 2002 - 21:02 #7
Jeg flytter spørgsmålet over i ASP.