Avatar billede peterjorgen Nybegynder
26. juni 2002 - 22:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

åbne direkte fra bin?

hej eksperter...
kan man åbne en binfil direkte fra harddisk eller SKAL man først brænde til cd?
hvilke programmer skal man bruge ved det ene og det andet??? På forhånd tak!
Avatar billede resten Nybegynder
26. juni 2002 - 22:52 #1
Avatar billede resten Nybegynder
26. juni 2002 - 22:53 #2
Så behøves du ikke at brænde dem ned på en cd.
Avatar billede loonz Nybegynder
26. juni 2002 - 22:55 #3
Eller prøv Isobuster:

www.isobuster.com :)

/Loonz
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
26. juni 2002 - 23:00 #4
deamon.... hvordan virker det?
Avatar billede resten Nybegynder
26. juni 2002 - 23:00 #5
med det rogram jeg linker til skal du aldrig brænde nogen af dine filer ned på en cd dem åbner du bare med dette program og vupti :-)
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
26. juni 2002 - 23:02 #6
jeg har hentet deamon men hvad skal j gøre?
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
26. juni 2002 - 23:04 #7
hvad med isobuster, hvad skal man gøre?
Avatar billede loonz Nybegynder
26. juni 2002 - 23:08 #8
Isobuster åbner det som var det en normal mappe...
Avatar billede avt Nybegynder
26. juni 2002 - 23:17 #9
Cd-space er klart et af de bedste programmer til den slags ... den laver som daemon et virtuelt cd-rom drev som indeholder din bin-fil ... den understøtter bare flere standarder end daemon - isobuster bør man kun bruge hvis man mangler en cue-fil
Avatar billede resten Nybegynder
27. juni 2002 - 08:37 #10
Når du har pakket daémon-tools ud klikker du på det icon som kommer og så brovser du dig så frem til den fil som skal åbnes.
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
27. juni 2002 - 16:55 #11
hvad gør man så hvis det er 2 cder?
Avatar billede resten Nybegynder
27. juni 2002 - 17:05 #12
Spørg ikke mig du bruger jo isobuster,
Avatar billede loonz Nybegynder
27. juni 2002 - 18:28 #13
Takker for pointz :=)
2 cd'er? Daemontools eller Isobuster?
Avatar billede resten Nybegynder
27. juni 2002 - 19:01 #14
Det må vel være isobuster han bruger.
Avatar billede loonz Nybegynder
27. juni 2002 - 19:43 #15
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med 2 cd'er? Mener du ikke 2 bin-filer?
Med isobuster åbner du bare bin-filerne og kopierer indholdet ind i din mappe...
Avatar billede mmolsen Nybegynder
29. januar 2003 - 18:00 #16
jeg tror at det han mener med 2 cd'er er at der er en cue og en bin fil for hver CD. Og hvis der så skal installeres fx. et spil, vil den jo på et tidspunkt sige at man skal indsætte cd 2. Hvad gør man så???
Faktisk ville jeg også gerne vide det :)
Avatar billede mmolsen Nybegynder
29. januar 2003 - 18:01 #17
Og det var med daemon-tools jeg var interesseret i.. Så jeg lytter lige med engang