Avatar billede deejay_steel Nybegynder
26. juni 2002 - 21:43 Der er 4 kommentarer

Load billede i flash 5 ??

Hejsa

hvordan loader jeg et billede ind i min flash film ved at trykke på en knap ???
syntes lige jeg vil nævne jeg bruger flash 5
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. juni 2002 - 21:55 #1
1. Du lægger dit billede ind i en swf fil.
2. Anvende loadMovie("dinswffil.swf",0);

Du kan nenmlig ikke loade et billede direkte ind i flash 5, med mindre du anvender Macromedia generator, Swift-Tools eller FlashWriter.

Link: http://www.swift-tools.com/swift-generator.html

/per
Avatar billede lokum Nybegynder
27. juni 2002 - 13:29 #2
Eller Ming.
Avatar billede deejay_steel Nybegynder
01. juli 2002 - 20:17 #3
Så langt er jeg også nået nu, problemet er nu bare at den helt dropper den gammle swf fil så det eneste den viser er det billede jeg har hentet ind !!!!!
Avatar billede flyveren Nybegynder
08. august 2002 - 18:15 #4
En anden god idé ville være at starte med at bruge Flash mx & så bruge:

loadMovieNum ("*.jpeg", 1)