Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
26. juni 2002 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Forslag og vurdering af FDnet.dk !

Vi vil gerne vide hvad i mener om www.FDnet.dk !

Og har i nogle gode ideer, eller vil i hjælpe os med siden (fx ved at være skribent) må i også kontakte os.

Med venlig hilsen
www.FDnet.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2002 - 18:40 #1
jeg synes at bogstaverne er for små.
og banneret er for sløret, og jeg tror det ville være bedre hvis FDnet stod i midten.
Og hvad står FDnet egentlig for?
Men ellers ser siden da fin ud.
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2002 - 18:45 #2
Synes snart det begynder at ligne REKLAME
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fdnet.dk&option=22
Avatar billede kwdemant Nybegynder
27. juni 2002 - 01:04 #3
Jeg synes at de svage bogstaver der står bag de andre ting i menuen forvirrer meget
Avatar billede roedz Nybegynder
27. juni 2002 - 01:08 #4
Jeg synes siden ligner alt andet på nettet, det giver de problemer at brugerne ikke gider at bruge en siden de har set 100 gang før --> derfor prøv at skabe noget mere orignalt som kan gøre det letter for brugerne at kende din side udfra mængden, altså en større kendskabsgrad hos dine brugere.

Roedz
9iA
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
27. juni 2002 - 11:16 #5
Men roedz har nu nogle ideer til hvordan vi kan gøre det ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. juni 2002 - 23:35 #6
roedz gad godt se det du laver en dag, hvis det er nytænkende hver gang vil du hurtig kunne score kassen.
Men nu til en vurdering.
Selve siden er okay, farverne er fine og harmonere. Måske dit logo kunne blive en tand feder, lidt kedelig måske.
noget andet er at der måske er alt for meget information på siden, syntes det virker meget rodet og meget uorganiseret.
Er enig i at dine links er lidt for lille.
Måske du skulle overveje en doctype og kode efter standarterne. Kig her for mere information www.w3.org
ellers ikke så meget at sige end med lidt mere arbejde kan den komme til at se fed ud :)

/Michael Knudsen