Avatar billede dat00b16 Nybegynder
26. juni 2002 - 17:56 Der er 4 kommentarer

Win XP driver til Nikon 885

Hvordan installere man Nikon 885 i win XP ?

Det er meningen, at jeg vil bruge den til webcam såfremt dette kan lade sig gøre.

Jeg har prøvet at installere Nikon View, men uden held....
Avatar billede hhjensen Nybegynder
26. juni 2002 - 22:33 #1
XP-burde selv kunne finde dit Nikon. Sker der slet ingen ting når du tænder kameraet? Går ud fra at det er USB?
Avatar billede dat00b16 Nybegynder
26. juni 2002 - 22:55 #2
Jo der sker noget, når jeg sætter USB stikket i.

Den tilføjer kun "Generic volume" til "Storage Volumes" i enhedshåndteringen.

Med den installere ikke et Kamera under "Scannere og kamera" i kontrolpanelet.

Når jeg så vil bruge et program der skal bruge den siger den, at "No capture driver selected"?

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
26. juni 2002 - 23:01 #3
Det ved jeg ikke så!
Avatar billede jefa Nybegynder
03. januar 2003 - 01:52 #4