Avatar billede go Nybegynder
26. juni 2002 - 15:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Html koder

Nogen der kender en side, med en hel masse html koder, og Asp og Php..osv...?
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2002 - 15:27 #1
Avatar billede thorkronow Nybegynder
26. juni 2002 - 15:29 #2
hvis du har et program der hedder mirc (downloades på www.mirc.com) kan du joine en channel der hedder HTML der plejer folk at være flinke til at svare...
Avatar billede thorkronow Nybegynder
26. juni 2002 - 15:30 #3
hvis du har et program der hedder mirc (downloades på www.mirc.com) kan du joine en channel der hedder HTML der plejer folk at være flinke til at svare...
Avatar billede groggy Nybegynder
26. juni 2002 - 15:38 #4
Evt. siden www.html.dk
Avatar billede hotshot Nybegynder
26. juni 2002 - 15:42 #5
Tag evt. et kik på www.echoecho.com, som indeholder en masse godt om web-konstruktion. Der er også en masse eksembler, som du frit kan bruge
Avatar billede klatten Nybegynder
26. juni 2002 - 15:57 #6
Måske dette du leder efter:
www.coolscripts.com
26. juni 2002 - 15:59 #7
"Hjøre klik >> Vis kilde" / "Edit >> View Source" så kan du se klientkode :).

http://www.planetsourcecode.com
www.netcoders.dk

men der må da være noget bestemt du er ude efter?

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede fumlerik Nybegynder
11. juli 2002 - 06:15 #8
Avatar billede go Nybegynder
27. juli 2002 - 23:48 #9
lukker
28. juli 2002 - 01:05 #10
gp kan du fortælle hvad der var galt med mit og de andres svar?
Avatar billede klatten Nybegynder
28. juli 2002 - 21:58 #11
....sikken en nød!

Det var nok dråben....E vrimler efterhånden med fjolser som 'go'.
Jeg siger tak for denne gang!
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 12:11 #12
GO>> Hvorfor vil du ikke give point for de svar du har fået? Forklaring udbedes, gerne hurtigt. Manglende svar vil medføre deaktivering.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
10. september 2002 - 17:00 #13
Go>> Jeg har stadig ikke hørt en forklaring fra dig??

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin