Avatar billede ghostface Nybegynder
12. august 2000 - 20:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ADM> Point-snyd???

En kommentar til Admin:

Jeg har ved et tilfælde opdaget at \"karl_fritjof\" har 406 points ude... Jeg tænker bare på, om han nogensinde er online, om han snyder en hel masse personer for points eller hvad!?

Det ville være fedt, hvis du lige gad at tjekke, hvad der sker...

/ghostface
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2000 - 21:28 #1
Det skulle der gerne komme en løsning på, når den nye ekspert køre. Der må kunne laves en søgning på dem, som har point ude også sende dem en mail.
Avatar billede stigc Nybegynder
12. august 2000 - 22:10 #2
Hvad er det for noget pjat. Jeg har selv 876 point ude. Det betyder da ikke at man snyder.......

Måske har han ikke fået accepteret endnu, fordi det jo er sommerferie, eller også har han ikke fået de rigtig svar endnu.

Avatar billede Slettet bruger
12. august 2000 - 22:54 #3
Der menes at der er nogle som snyder med at dele acceptere svar i flere mådneder.
Avatar billede boergepe Nybegynder
12. august 2000 - 23:25 #4
>kharder - her har vi så måske samme problem, som jeg var ude i med 300 \"udepoint\", som jeg ikke kunne komme af med (men nu er de forsvundet - heldigvis)
Men - da du ikke var sikker på at have fået dine velfortjente point, så giv mig et praj, hvorefter jeg laver en dummy.
>ghostface - undskyld jeg bryder ind, men jeg fik lige \"øje\" på kharder!
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2000 - 00:37 #5
Nej det er bare i orden <;o). Jeg holder ikke tjek på hvordan og om alle point kommer i hus, da jeg har gang i uhyggelig mange spørgsmål. Jeg kan til gængæld se, at der står en del ikke accepteret spørgsmål, men dem kommer der nok snart en løsning på. Så regner jeg med at min point antal får et pænt hop opefter.  Jeg nævnte det for at belyse for dig, hvor fejlen kunne ligge, men admin at nok rettet det for dig.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. august 2000 - 09:56 #6
ghostface>> Manglr du fortsat svar, eller er dette afklaret ?