Avatar billede andymax Nybegynder
12. august 2000 - 19:58 Der er 2 kommentarer

Windows Script Components

Er der nogen der kender til et problem med at eksekvere WSC DCOM objekt?

Koden ser sådan her ud:

Option Explicit
Dim obj
Set obj = CreateObject(\"logCompressor.WSC\", \"\\\\RemotePC\")
obj.GoAhead(-2)
Set obj = Nothing

Den bliver eksekveret under Domain Admin account og komponenten er registreret begge steder men giver følgende fejlmeddelelse:

Microsoft VBScript runtime error  Error Description: ActiveX component can\'t create object: \'logCompressor.WSC\'
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
12. august 2000 - 23:47 #1
logCompressor.WSC er sikkert filnavnet på filen, der indeholder componenten. Det skal i stedet være navnet på servicen, f.eks. compressor.log ...
Avatar billede andymax Nybegynder
12. august 2000 - 23:54 #2
Nej....det er skam navnet på componenten.....og det virker også fint hvis man kører den lokalt!