Avatar billede darkavalon Nybegynder
26. juni 2002 - 09:30 Der er 5 kommentarer

Søger web aplikations programør

Søger en programør som kan udvikle noget ligende www.onlinebanditten.dk
Enten udenlanske eller danske, det er helt lige meget.
Det jeg har brug for er enten kontakt til en person på den ene eller anden måde.
Så hvis i har nogle kontakter så ville jeg være glad hvis i kunne hjælpe mig =)
Opgaven vil self. blive mere specifik og der vil komme penge på bordet.
mange tak
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2002 - 09:37 #1
Hvorfor stiller du ikke opgaven på Sharksforum?

Nå men hvor mange spil drejer det sig om?
Hvilke spil?
Avatar billede darkavalon Nybegynder
26. juni 2002 - 09:42 #2
Okay jeg har ikke formuleret mig præcis nok, det jeg mente var "noget i stil med" selve systemet og det grafiske layout ikke spillene, her snakker jeg om streaming af webcams+chat og måske lyd.

Sådan jeg prøver lige igen =)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
05. juli 2002 - 12:05 #3
Jeg har lidt svært ved at vurdere hvad det egentlig er du vil, men jeg tror jeg kan hjælpe dig.
Du er velkommen til at kontakte mig, så vi kan snakke om hvad opgaven går ud på, og hvad jeg skal have for det.

Når nu vi snakker om arbejde, og "penge på bordet", så er det mit firma du skal henvende dig til. Der er kontakt-info her:
http://qif.dk/contact/
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juli 2002 - 00:56 #4
Skal der laves design?

JA: Gaa til naeste post
NEJ: Laes videre.

Koerer du en fornuftig server? (dvs. unix)
NEJ: Gaa hjem og vug
JA: Laes videre.

Vil du have problemet loest?
NEJ: Hvorfor er du saa her endnu ;o)
JA: Du har fundet din mand, mike@fujang.dk
Avatar billede r*nger Nybegynder
02. september 2002 - 17:11 #5
Hej,

Jeg har snart 3 års erfaring med professionel webbaseret software udvikling, herunder har jeg stået for hele den web-baserede brugergrænseflade (dvs. hele vejen fra udvikling af vores egne PHP/C-funktioner til kald ind i systemet, PHP back-end, DHTML+Javascript samt Java applet til live kommunikation mellem server og klient) til et system til konfiguration og monitorering af systemer til bl.a. energi- og broadcast sektoren.

I mit eget firma har jeg teamet op med en dygtig grafiker, så du får 'smæk for skillingen' både teknisk og æstetisk.

Jeg har et par ideer til hvordan vi kan løse din opgave, hiv fat i mig, så kan vi tale om det!

Venlig hilsen
Martin Seebach
martin@biplane.dk
ICQ: 117554765