Avatar billede vandalay Nybegynder
26. juni 2002 - 00:52 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

webdomain.dk

Er der nogen der har hørt noget om www.webdomain.dk, og i så fald er det godt eller skidt. Det ser sgu meget godt ud, og de er rimelige billige. Evt. komme med andre forslag, hvis I mener webdomain stinker!
Avatar billede solve Nybegynder
26. juni 2002 - 01:08 #1
Jeg kan sige dig så meget at jeg bestilte webhotel hos webdomain sidste år i november og betalte med det samme.
Jeg har ikke fået hverken domæne eller webhotel endnu, men jeg betalte samme dag, som jeg bestilte.
Jeg ringede 3-4 gange pr. uge, de første 1-2 måneder, men de tager ikke telefonen.
Jeg sendte omkring 10-20 emails, som de heller ikke svarer på!
Dette er ikke et tilfælde, jeg kender mange (5-6) der heller ikke har fået deres hotel.
Hvis du planlægger at bestille hos dem, kan du ligeså godt smide pengene i lokummet. Du får samme effekt! (Bortset fra at det nok er sjovere at stå og smide 100-kronesedler i lokummet, end at betale dem til et svindlerfirma :o))
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. juni 2002 - 01:17 #2
Sidst jeg checkede sitet var der stavefejl, mangler o.lign. - alene DET gør at jeg aldrig ville bestille et webhotel sådan et sted.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. juni 2002 - 01:20 #3
Serverhosting:

"Denne Sektion vil være klar i løbet af maj måned.

Priserne vil være fra 600kr om måneden for at parkere din server hos os, med 100Gb fri trafik.

Så glæd jer."

For at sige det med "Andens" ord:

Sådan noget skriver man bare ikke - så er man en lort, og de ligner ikke lorte vel ? ;o)
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2002 - 01:58 #4
Uden at have personlig erfaring ville jeg nok også holde mig fra dem. Prøv engang at læse deres forretningsbetingelser igennem ;) Lyder ikke alt for proff...

Jeg kan til gengæld anbefale www.struernet.dk
Deres server er meget stabile i forhold til deres billige priser. Til gengæld er deres support helt helt nede i kulkælderen...

www.cliche.dk er også meget billigt, men der meget delte meninger om dem.
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2002 - 02:03 #5
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2002 - 02:06 #6
http://www.eksperten.dk/spm/131646
Webdomain ....den dårlige løsning ;)
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2002 - 02:07 #7
Ups...

http://www.eksperten.dk/spm/91834 - Læs fra...
Kommentar: tommyf 24/07-2001 15:04:46
Avatar billede 7th Praktikant
26. juni 2002 - 02:09 #8
Avatar billede flse Nybegynder
26. juni 2002 - 08:30 #9
Ud fra personlig erfaring kan jeg anbefale http://www.rackserv.com, som høre til i den billige ende (både med webhoteller og serverhosting), og hvor service og stabilitet er helt i top!
Avatar billede sone Nybegynder
27. juni 2002 - 07:55 #10
...og hvad har alt dette med PHP at gøre???
Avatar billede vandalay Nybegynder
28. juni 2002 - 21:11 #11
Det har måske ikke så meget med php at gøre andet end, at webhotellet skal understøtte det + mysql. Shulle måske have stillet sp. under generelt, men tak for henvendelserne. Var sgu lige ved at nuppe webdomain, men det vælger jeg helt sikkert fra nu. I må dele i porten!
Avatar billede 7th Praktikant
28. juni 2002 - 23:31 #12
Fino :) Næste gang du er på jagt efter et webhotel og vil stille et spørgsmål er denne kategori mere passende http://www.eksperten.dk/kat/104/
Så vil du måske også få flere personlige henvendelser omkring dit spørgsmål...