Avatar billede christianson Nybegynder
26. juni 2002 - 00:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cisco 800 serie isdn router

Hejsa meddebatøre

Jeg sidder lige over hos en ven og skal til at installere en Cisco 800 serie ISDN Router.

Jeg er helt på bar bund da de ikke har nogen manueller eller noget.

Jeg har tilsluttet routerens uplinkport med ISDN boksen. Fra routeren har jeg sat fra port 1 til computeren. Computeren finder også LAN netværket.

Mit spørgsmål lyder så på, hvor indtaster jeg opkaldsindstillingerne. Er det på en eller anden måde Routeren der skal konfigureres eller er det i opkaldsindstillingerne???

Eller noget helt tredje???

Anybody?

/Chris
Avatar billede okeanos Nybegynder
26. juni 2002 - 00:38 #1
Hej Chris

Da jeg regner med at det er en Cisco 801-804 Serie er her et link til software dokumentationen: http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_fix/800/800swcfg/index.htm

Håber du kan bruge det.

Med Venlig Hilsen

Chris alias Okeanos
Avatar billede christianson Nybegynder
26. juni 2002 - 00:39 #2
jeg læser lige om det kan bruges før jeg acceptere dit svar!!!

Thanx so far!
Avatar billede okeanos Nybegynder
26. juni 2002 - 00:43 #3
Helt okay.. Kom til at se at det måske var bedre med http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_fix/800/index.htm hvis der var flere problemer.
Avatar billede christianson Nybegynder
26. juni 2002 - 00:52 #4
Ok rimelig sort snak for mig, sorry! Jeg havde også været derinde og kigge før og de køre rundt i forvirende forklaringer!

Er der nogen der selv har en der kan beskrive hvad jeg skal gøre (step by step) så jeg kan forstå det :)
Avatar billede christianson Nybegynder
26. juni 2002 - 01:06 #5
Når jeg har desværre ikke tid længere jeg håbede ellers lige at der var en der kunne hjælpe!

Jeg lader spørgsmålet stå åbent hvis der nu skulle være en der kan hjælpe. Men vær venligst opmærksom på at jeg ikke kan give points før mandag i næste uge da jeg skal rejse...Ses
Avatar billede little_john Nybegynder
26. juni 2002 - 03:26 #6
he he..  du har nok fundet ud af hvorfor vi, der hvor jeg arbejdede før, tog en fast pris på 1800 kr. for at konfigurere en af dem
Avatar billede christianson Nybegynder
02. juli 2002 - 12:13 #7
Ikke flere bud OK, så lukker vi den da bare!