Avatar billede snoopysnoop Nybegynder
25. juni 2002 - 18:14 Der er 9 kommentarer

counter-strike

nogen der ved hvordan jeg ændrer fra venstre hånd til højre hånd jeg ved man skal gøre det mens man spiller trykke "H" og så ændre det men den gider ikke hos mig og jeg har også været i min config fil i cstrike mappen og prøvet at ændre lidt uden held. jeg har hele tiden haft den på højre hånd indtil jeg opdaterede til 1.5
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 18:23 #1
Inde i selve cs kan du sætte det op. Derinde hvor du sætter dine controls op, kan du vist vælge avvanceret og så vælge det der.
Avatar billede snoopysnoop Nybegynder
25. juni 2002 - 18:31 #2
det har jeg også prøvet men det hjælper ikke. hvad kan det så være??
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 18:32 #3
Hvis du har fundet det sted hvor du skifter fra venstre/højre, og du har skiftet den over, og det stadig ikke virker, så ved jeg ik hvad det kan være
Avatar billede snoopysnoop Nybegynder
25. juni 2002 - 18:34 #4
det ved jeg heller ikke derfor spørger jeg også
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 22:35 #5
Mener du forresten ikke 1.4?? Det er den version som alle servere kører i øjeblikket, og det er det alle clankampe forgår i.

Hvad mener du med at du vil trykke på H, og så skifter den?? Skal du kunne skifte inde i spillet,eller skal den bare være i højre hånd hver gang?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 22:41 #6
Jeg har fundet en løsning. Prøv at gå ind i din cpf fil. Skriv:

setinfo righthand "1"

Hvis der står lefthand i din cfg fil skal den linie slettes.

Første gang du starter cs skal du køre din cfg fil. Det gør du ved at skrive:

exec config.cfg

i consollen (hvis din cfg fil hedder noget andet skriver du det istedet for config)

Det burde virke
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 22:43 #7
Sorry: Der skal i config filen stå:

setinfo lefthand "0"
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
26. juni 2002 - 20:42 #8
Hva så?? Virker det?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
16. juli 2002 - 09:43 #9
Hallo!! Har du fået det til at virke eller hvad? Var det ikke en ide at få lukket spm.?