Avatar billede lukkes Nybegynder
25. juni 2002 - 17:22 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Magnetisme ?

Hej.

Jeg har lige købt en lille sød mini-pc, som mere eller mindre blot skal bruges til min lille "hjemme-biograf". Jeg vil gerne placere den i nærheden af TV'et, men hvordan ligger landet med magnetisme? Hvor langt fra TV'et mener i, at PC'en MINIMUM skal stå ?

På forhånd tak :o)
Avatar billede punnishment Nybegynder
25. juni 2002 - 17:24 #1
fint
Avatar billede lukkes Nybegynder
25. juni 2002 - 17:30 #2
øh ?
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
25. juni 2002 - 17:32 #3
min com står ½m. fra mit tv og det er der ingen probs med.
Avatar billede lukkes Nybegynder
25. juni 2002 - 17:34 #4
er 15 CM slemt ?
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 17:42 #5
lukkes>> hvis dit tv er af nyere dato, skulle der ikke være probler, da de er skærmt af, har selv haft en comp. stående direkte ovenover mit tv, som er 3-4 år gammelt, så der skulle ikke få problemer med dette.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede p65 Nybegynder
25. juni 2002 - 23:32 #6
øh, man kan få TV med indbygget VHS video. Så du kan stille den hvor du har lyst.
Avatar billede lukkes Nybegynder
26. juni 2002 - 13:41 #7
takker :o)