Avatar billede c.aa.t Nybegynder
25. juni 2002 - 15:57 Der er 8 kommentarer

Ideer til design...

Halløjsa og hej i hytten. Jeg er hvad man nok vil kalde en nybegynder inden for div. hjemmeside sprog, i dette tilfælde HTML. Jeg har en side, www.9milli.dk, og jeg syns den er ret kedelig. Er der nogen der vil ta et kig og evt. komme med forslag?? På forsiden er der et link til et udkast jeg har lavet. Gi en stemme. :-)

På forhånd tak
C.AA.T
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 15:58 #1
Du har oprettet 2 spm, luk det ene
Avatar billede sthen Nybegynder
25. juni 2002 - 15:58 #2
Du må kun stille dette spørgsmål én gang !!!
Luk det andet spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 16:05 #3
Efter min mening... aaaalt for mørk side du har der. Minder for meget om en dårlig warez site eller wannabee hackersite... Prøv med nogle lidt lysere farver og drop den så ellers tunge grafik du har på siden (på den første side)
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. juni 2002 - 16:20 #4
det er en dejlig blå effekt i planten men resten af siden er for mørt. Og så mørg som din tekst også er kan jeg slet ikke læse den.
Avatar billede knudgert Nybegynder
25. juni 2002 - 18:42 #5
Fjern <script language=JavaScript>
<!--

//Disable right click

Beskytter alligevel ikke noget og er kun til irritation.

Fjern
<script>

//configure status message to show
var statusmsg="9milli.dk"

Det er irriterende, at man ikke kan se hvor links fører hen.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
25. juni 2002 - 22:36 #6
Fatter du ikke at du skal lukke det ene spm.???!! Nu er det blevet sagt 3 gange. Se at få lukket det ene før jeg anmelder dig.
Avatar billede c.aa.t Nybegynder
26. juni 2002 - 12:49 #7
mhoffmann -- Prøv da lige og slap af for helvede. Du er da for latterlig når du går amok over så lidt. Havde ikke set at jeg havde oprettet d 2 gange så slap dog af...
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
26. juni 2002 - 13:59 #8
Jeg slapper helt af. Men det er blevet skrevet til dig 3 gange i de to spørgsmål, så kom ikke her og sig at du ikke havde opdaget det!!