Avatar billede wola Nybegynder
11. august 2000 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP DeskJet 610C-problem

Hvorfor begynder min printer pludselig kun at udskrive første del af et dokument. Derefter \"sprøjter\" den tomme side ud.
Andre gange kommer der bare \"underlige tegn og gerninger\".
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. august 2000 - 22:29 #1
Det har jeg også prøvet (har også en 610C) og det var fordi jeg havde taget printerkablet ud og sat det i igen under en udskrivning ...

// don\'t ask why ..
Avatar billede powell Nybegynder
24. august 2000 - 14:37 #2
Prøv at genindstaller dine drivere til HP-printeren.

Hvis du ikke har dem, så se på HP\'s-hjemmeside: http://www.hp.com

Det kan jo også være at der er kommet en nyere driver?
Avatar billede motorsen Nybegynder
27. august 2000 - 21:23 #3
Jeg er også ved at blive skør over min HP 610c!!!
Printeren kan ikke skrive en hel testside ud (den skæret billeder over, og der mangler noget). Den kaster også blanke sider ud i en uendelighed. Den synes også at det er sjovt at lave tomme sider med kun en række pile for oven.
Jeg får en besked på skærmen, hvor der står at der er en ukendt systemfejl.

Kan nogen hjælpe??
Avatar billede powell Nybegynder
28. august 2000 - 08:49 #4
Hvis du har prøvet driverne, så må det være det pc-board der evt. sider på printeren, som laver ged i det hele.

Men dette kort koster faktisk mere end en ny printer, så hvis du ikke kan finde en defekt printer at tage dette board fra, så ville jeg selv hellere tage og købe en ny.