Avatar billede furious Nybegynder
25. juni 2002 - 08:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere og forkellige opsætning?.

Hej alle!
Jeg har et "garanteret" let spørgsmål!. Min XP prof. er installeret med to forkskellige brugere som har mulighed for at logge på. Den ene har admin. rettigheder. Mit problem er at når jeg (admin) installerer forskellige mærkelige programmer og spil får den anden bruger også genveje og programmer. Jeg ved godt, at det nok er de programmer man installerer som skal understøtte installation til forskellige brugere. Findes der et program som kan administrere dette eller er der en anden måde at slippe for at andre brugere får de samme programmer og genveje som admin. installerer???
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. juni 2002 - 08:54 #1
Ja du kan gå ind og definere retigheder til mapper drev osv. du skalklikke på start/programmer/administartor/brugere der kan du give retigheder til brugerne.
Avatar billede furious Nybegynder
25. juni 2002 - 09:08 #2
OK! prøver at lege lidt med det, men om det lige løser mit ovenstående problem ved jeg ikke endnu!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. juni 2002 - 10:30 #3
Husk at du skal være loget på som administrator for at kunne sætte brugere op .