Avatar billede tovarisj Nybegynder
24. juni 2002 - 21:57 Der er 8 kommentarer

Thx skilt ....

Hey ..

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et THX skilt som der hænger i biograferne ?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 21:58 #1
Lytter med :)
Avatar billede loller Nybegynder
24. juni 2002 - 21:59 #2
Tror kun de udstedes til godkendte steder med THX-lyd - men ellers kan sådan et vel forfalskes
Avatar billede tovarisj Nybegynder
24. juni 2002 - 22:00 #3
ja præcis .. der må være nogle der laver nogle fake ..
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:17 #4
THX er en lydstandard Godkendelse.. skal den være et grafik stykke el en rigtig skilt??
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:19 #5
tag ind i en biograf og nak det heeh!
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:19 #6
evt kontakt et skiltemaler el et firma som kan lave et til dig i plastik.. (nok ikke helt billigt) kommer and på størrelsen!
Avatar billede tovarisj Nybegynder
24. juni 2002 - 22:21 #7
ved sgu godt hvad det er :) det skal være et skilt magen til det i biograferne .. og ja jeg har været meget tæt på at nakke et :) men de er sgu limet fast ..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. juni 2002 - 00:49 #8
*LOL* hæhæ jeg har et på min forstærker :0)