Avatar billede 1020 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Firmaer til B2B

Jeg er lige blevet færdig med at lave en B2B portal. Det jeg søger er firmaer der vil tilmelde sig gratis til dette site. B2B portalen er ikke blevet lagt ud på nettet endnu, det er også derfor jeg søger firmaer nu, så jeg kan oprette dem før jeg lægger siden ud på nettet. Skriv din e-mail hvis du vil tilmelde dit site.
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 20:21 #1
Hmm..det var ikke særlig specifikt? Men tror da nok mit firma kunne være interesseret i noget? -> jacob.boetter@kwanstudios.dk
Avatar billede 1020 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:22 #2
Du vil modtage flere infomationer ved den e-mail du får tilsendt.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. juni 2002 - 20:23 #3
må vi ses det som skrevet i din sidste tråd kunne jeg muligvis være intereseret men det kræver vi for et link på bordet
MC
Avatar billede 1020 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:27 #4
Jeg kan ikke lægge noget ud på nettet endnu, ikke engang en demo da jeg ville bruge friserverplads.dk som en demo, til at vise den frem med...Og nej, jeg bruger ikke friserverplads.dk til at lægge den rigtige side ud på.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
24. juni 2002 - 20:32 #5
Hvilke forudsætninger har du for at beskæftige dig med B2B ?
Hvad er gevindsten for os, hvis vi ligger vores virksomhed ud hos jer ?
Hvad sælger I ?
Hvilken garanti har vi for ikke at blive slået i hartkorn med et klansite om CS ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juni 2002 - 20:33 #6
1020> du KUNNE starte med at lade dine spørgsmål stå åbent til du får svar...

Du har faktisk oprettet dette spørgsmål 2 gange nu - det er en gang for meget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juni 2002 - 20:33 #7
Avatar billede 1020 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:42 #8
Mine forudsætninger er at gøre stedet til et velkendt B2B portal. Gevindsten for at i ligger siden ud på mit site, er at i får jeres egen "firmaprofil" Hvor i vil have mulighed for at få et stort banner ind på 470 x 440, og det er jo som sagt gratis. Normalt ville en B2B portal koste penge. Vi "sælger" jeres profiler ud til andre firmaer som kommer ind og kigger på siden. Altså det vil sige at i for en reklame gratis.

Jeg kan love jer for at det ikke en CS klansite, dette er en seriøs B2B portal, som kan tilbyde gratis reklame for jer.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
24. juni 2002 - 20:45 #9
OK - nej tak ...