Avatar billede olsen2001 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Noget i vejen med kazaa

Er der nogen der ved hvad der er i vejen med kazaa. Man kan kun downloade en fil fre én person, så man downloader som regel alt for langsomt til at holde der ud.
Avatar billede herman01753 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:11 #1
der er ikke noget i vejen. man kan bare sætte op hvor mange filer der må downloades af gangen, og der kan de have sat den til 1.

desuden er det bedst når man søger, at finde filer, som flere personer har, så den kan downloade flere steder fra samtidigt. det kommer til udtryk ved det lille plus der er ved siden af filnavnet på din søgning.
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
24. juni 2002 - 20:17 #2
det er ikke det jeg mener. Man kan kun downloade samme fil fra en person af gangen..så det går meget langsomt på nær hvis man er heldig og rammer en bruger man høj upload hastighed...
Avatar billede herman01753 Nybegynder
24. juni 2002 - 21:40 #3
nope. der er noget med man i options, advanced kan afkrydse, do not function as a supernode. det kan ha noget med det at gøre. den skal ikke være afkrydset.

derudover skal du selvfølgelig være sikker på at der ér flere som har samme fil, ellers gir det sig selv, at der kun er en at downloade fra.
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
25. juni 2002 - 19:31 #4
det hjælper ikke lige meget om den er slået fra eller til. Kører du selv med kazaa?? hvis ja har du så ingen problemmer med at downloade samme fil fra flere personer??
Avatar billede herman01753 Nybegynder
25. juni 2002 - 22:38 #5
ja jeg kører selv med kazaa, og jeg har ingen problemer med at downloade fra flere af gangen...
Må jeg spørge dig om hvilken internet forbindelse du har??
Avatar billede the_email Nybegynder
27. juni 2002 - 21:28 #6
Du kan i Options vælge max. antal downloads, sæt den til Unlimited, og prøv igen...
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
29. august 2002 - 10:24 #7
fandt aldrig ud af hvad der var galt, men har ingen problemmer nu, da jeg kører med en anden computer..
Avatar billede herman01753 Nybegynder
30. august 2002 - 10:47 #8
har du prøvet kazaalite?? det er det samme som kazaa, men uden spyware, og uden reklamer, og så er der et lille program med, som automatisk søger efter flere sources til dine downloads, med et tidsinterval du bestemmer. du kan hente det på www.kazaalite.com