Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 13:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Denne computer virker ikke

Når jeg vil åbne denne computer kommer den med en fejl besked (der opstod en fejl i scriptet på denne side, osv.) jeg har taget et screenshot så i kan se det:

http://home1.stofanet.dk/commander/temp/fejl.jpg

fejlen er opstået efter at jeg har installeret dette: http://www.deviantart.com/deviation.php?id=434298

Hvordan kan jeg fixe det har prøvet en reparation. PLEASE HELP ME !!!!
Jeg bruger Windows 2000 (service pack 2)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 13:22 #1
Har du installeret komponenten på din PC ??
Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 13:23 #2
Den jeg har downloadde ja
Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 13:24 #3
komponenten hvad mener du ? mener du denne http://www.deviantart.com/deviation.php?id=434298
eller hvad ?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 13:24 #4
Jeg mente registreret ikke installeret.

/akj
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 13:27 #5
Det fejlen betyder er at den ikke kan oprette en activex component. Sikkert fordi den ikke er blevet registreret i registry.
Fik du nogen fejl under installationen ??

//akj
Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 13:34 #6
Jeg har fixet det jeg søgte på folderxp og vupti så kom der en fil der hedder: unfolderxp den kørte jeg så og slettede folderxp mappen ;) JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD redede en server fra geninstalation.
Tak for alle svarene men jeg fandt som sagt selv løsningen :) Så jeg snupper lige de 122 point.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 13:39 #7
Det gør du vel, Men lige et spørgsmål: Hvad skal sådan noget "popværk" da også lave på en server ??

//akj
Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 13:46 #8
Øhh det var fordi at jeg bruger normalt Windows Commander, så jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve det !
Avatar billede dk_akj Nybegynder
24. juni 2002 - 13:51 #9
tsktsktsk
Sjovt at prøve = testmaskine

;o)
//Akj