Avatar billede jamila Nybegynder
11. august 2000 - 11:26 Der er 1 kommentar

Problem med formel linie i Crystal report

Hej databaserødder,
Jeg sidder og skal lave en udtagning i CR, og det driller lidt. Selve sætningen skal hede.\" Hvis jeg ikke har hørt fra firmaer inden for 30 dage, så lav en liste til mig.
Men If, or , else driller lidt. Er der nogen der kan fortælle mig, lidt om hvordan sådanne en liste skal laves. Jeg har en acces database med alle informationerne, de skal bare lige flettes rigtigt sammen..... HELP
Avatar billede lbs Nybegynder
11. august 2000 - 18:53 #1
eh?
tror lige du må formulere dig lidt bedre, jeg fatter ihvertfald ikke en brik af hvad du vil have os til