Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:18 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Gruppering af ikoner på proceslinien

Jeg har et screenshot her; http://www.deviantart.com/view.php?id=446104

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får xp til at gruppere de aim ikoner, som den har gjort med icq dog efter længere tid, hurtigt? så hurtigt som muligt?

(og 200 point fordi jeg er gavmild, så tænk slet ikke på at brokke dig over det)
Avatar billede manon Nybegynder
24. juni 2002 - 12:25 #1
Tænker du på at flytte de små ikoner så de passer samme - eks. at alle grafik ikoner er samme osv ...jamen, så flytter du dem bare med musen frem og tilbage, ved at holde nede på venstre museknap samtidig med at du flytter dem.
Avatar billede manon Nybegynder
24. juni 2002 - 12:27 #2
Hvis det er de ikoner over ved uret, så tror jeg ikke du kan arrange dem som du ønsker ...men måske er der en anden som har en løsning.
Avatar billede konex Nybegynder
24. juni 2002 - 12:27 #3
Åbene stifinder

Vis - Arranger ikoner efter - vis i grupper
Avatar billede manon Nybegynder
24. juni 2002 - 12:29 #4
konex >> snakker tcb ikke om "proceslinien" ? Eller er det bare mig der ikke forstår spm.? *s*
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juni 2002 - 12:29 #5
hvis du installerer TweakUI til XP, kan du bede den om at lægge ikoner sammen når der er 2 - eller hvad du ønsker af tal.
Om den gør det med AIM ved jeg dog ikke, da jeg ikke har det..

Efter at have set billedet tror jeg ikke den gør det - da de starter med nick (måske er det årsagen) og ikke AIM fx.???
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juni 2002 - 12:30 #6
Avatar billede konex Nybegynder
24. juni 2002 - 12:34 #7
Højre klik på proceslinien - egenskaber - grupper beslæ...
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:38 #8
Holda da kæft..havde sku regnet med lidt mere kvalificerede svar *G*
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:38 #9
*hold even
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:39 #10
"Group similair taskbar buttons" er slået til..og jo jeg snakker om proceslinien..
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:40 #11
prøver at lege lidt med tweakUI annika ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juni 2002 - 12:47 #12
Hvis den stadig ikke kan gruppere AIM-gutterne, så er en søgning i reg.databasen måske værd - og så bede den om at skrive AIM - *nick* istedet for som nu???

ANER dog ikke hvordan det forsøg vil gå!
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:50 #13
Har ikke tænkt mig hverken at snakke med AOL om at de skal skrive deres program om, eller selv begynde på det..men xp ved jo at det er beslægtede..går udfra samme programkerne..den kan regne det ud..hvis den ellers vil
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 12:53 #14
YES! Det virker..TweakUI altså..opret lige et svar annika ;D
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juni 2002 - 13:01 #15
okay - godt det virker...
måske er Trillian brugbart for dig?? (forsøget værd)
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 13:12 #16
Kender udviklerne af Trillian privat..og nej, det er ikke noget for mig..det virker ikke engang halvt endnu, og det ved de også selv ;D
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juni 2002 - 13:20 #17
mkai :)