Avatar billede vessel Nybegynder
11. august 2000 - 10:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hastighed på parralelporten

Hejsa!!
Findes der ikke et program der kan se hvilken hastighed at min parralelport arbejder med ??  Jeg har nemli\' fået et ZIP-drev, og vil se hvor hurtigt at den overfører.
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. august 2000 - 13:34 #1
Hvis du installerer softwaren til ZIP-drevet installerer du samtidig et program der får parrallelporten til at overføre data hurtigere end den normalt ville gøre, når du anvender dit ZIP-drev.

Det fremgår af dokumentationen hvor hurtigt det er.

Men ellers er det jo simpelt: Tag en fil på en given størrelse - 50 meg fx.- , kopier den til og fra dit ZIP-drev, og brug et stopur.

/Rob
Avatar billede manicure Nybegynder
18. august 2000 - 18:42 #2
du kan osse højreklikke på \"Denne computer\" og vælg \"Egenskaber\" og så \"Enhedshåndtering\".
så trykker du på plus-tegnet og ser en liste over dine porte. marker så den port hvor zip-drevet er tilsluttet og tryk på \"Egenskaber\" og vælg \"Portindstillinger\". se på \"Bit pr. sekund\"
Det tal der står er selvfølgelig i Bit men hvis du har en lommeregner eller ligende, så går der 8 bit på en byte! Dvs. 8 bit = 1 Byte.
God fornøjelse!

:o)