Avatar billede kjv Nybegynder
24. juni 2002 - 10:20 Der er 6 kommentarer

Mac og internet explorer???

Er der nogle der har kender til problemet at explorer 5.1 til/på mac hurtigt går hen og bliver "sløvt"?
Efter ca. 5 min. bliver det meget langsommere at åbne nye www steder - næsten umuligt...og eneste mulighede er at kvitte program for igen at starte det...

Pisse irreterende....nogle der kan være behjælpelige?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2002 - 10:38 #1
Jeg har ikke de problemer med Mac og IE 5.1, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

Hvilket Mac styresystem anvender du?

/per
Avatar billede kjv Nybegynder
24. juni 2002 - 10:49 #2
Hej Per

Jeg anvender DK version 9.2.2 med bagvedliggende X...

Min explorer version hedder præcist 5.1.3

Håber på lidt god råd og vejl.? Tidligere versioner af explorer har kørt ok på mac....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2002 - 10:56 #3
Jeg anvender IE 5.1.4, som er den nyeste til Mac.

Link: http://www.versiontracker.com/php/dlpage.php?id=2904&kind=0&db=macos

/per
Avatar billede kjv Nybegynder
25. juni 2002 - 17:01 #4
Jeg har downloaded 5,1,4 versionen - virker som om den kører lidt mere stabilt....men åbnes der flere vinduer samtidigt, så er der mange gange det bagvedliggende vindue ikke vises når det gøres aktivt andet end hvid?
Dette er altså stadig et problem som ikke har været på tidligere versioner...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. juni 2002 - 19:37 #5
Ok! Har du prøvet at geninstallere dit styresystem?

/per
Avatar billede kjv Nybegynder
30. juni 2002 - 23:14 #6
Jeps, har prøvet adskillige ting..men forgæves...

Men tak for hjælpen...5.1.4. kører vist en lille smule bedre...Så giver du et svar giver jeg point....