Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 19:24 Der er 47 kommentarer og
2 løsninger

Forslag til hvordan man gratis får flere brugere/besøgende

Hej

Jeg vil gerne have en bunke forslag til hvad jeg gør, hvis jeg vil have flere til at komme ind på min side og bruge dens faciliteter?

Jeg ville også lige høre forskellige forslag til hvad jeg gør ved min side for at folk har lyst til at komme igen...

Men folk, skriv nogle steder osv. som kan hjælpe mig med at få flere hits osv.

Husk: det skal helst ikke koste penge!
Avatar billede cybles Nybegynder
30. juni 1999 - 19:28 #1
Lad os se noget du har lavet ....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 19:34 #2
http://www.musicsearch.subnet.dk

efter festivallen skal jeg nok lave om på designet og lave flere muligheder og opdatere listen over søgemaskiner...

og få lidt styr på de der bannere
Avatar billede floffy Nybegynder
30. juni 1999 - 19:36 #3
Prøv http://www.danban.dk eller http://www.bannerbyt.dk, gratis banner netværk.

Det hjælper.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 19:40 #4
jeg har allerede bannerbyt på den
Avatar billede floffy Nybegynder
30. juni 1999 - 19:44 #5
Du kan fjerne popup-vinduerne. Jeg kommer aldrig tilbage til siderne når der er popupvinduer. Jeg får næsten kvalme.
Avatar billede cybles Nybegynder
30. juni 1999 - 19:44 #6
Hi Cyberesben

Som sagt er det en ok side, men hvorfor ødelægge den med alle de vinduer der popper op, det er da det værdste.

Jeg har tidliger sagt at jeg syndes alt det porno du har på siden er noget skod, men det er jo smag og behag.

Har du brugt submit og alle de andre tilmeldings redskaber ? har du tjekket den på http://www.websitegarage.com .
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 19:53 #7
det er godt nok de der popups der gav mig mange besøgende...
Avatar billede kumfrys Nybegynder
30. juni 1999 - 19:54 #8
Brug Fast Submit 4 Free. Gratis submit to 550 søge maskiner (og det passer faktisk, du får en del flere besøgende)
Adressen er. http://www.stormloader.com/submit
Avatar billede lange Nybegynder
30. juni 1999 - 20:08 #9
Hvis der er nok brug for siden, skal de besøgende nok komme efterhånden... Men et bedre og mere overskueligt design og ikke så mange popup-vinduer vil nok også hjælpe på besøgstallet.
Avatar billede ulrik Nybegynder
30. juni 1999 - 20:21 #10
Jeg havde lige tænkt mig at jeg ville ind og se hvad der var på siden, men da jeg kom lidt længere ned stod der at der er pop-up vinduer, så nu gider jeg ikke derind alligevel!!! Så ta' at fjerne dem, der er ikke noget der er mere træls!!
Avatar billede sirius Nybegynder
30. juni 1999 - 21:03 #11
POPups'ne stinker det er derfor jeg aldrig bruger din side...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. juni 1999 - 22:21 #12
Lav noget folk gider se på ! og som an tåle at se dagens lys !
Avatar billede gytting Nybegynder
01. juli 1999 - 11:06 #13
Hej Cyberesben

Snak med dine venner og veninder om dine problemer med at få besøgende på din side. Hvis du ikke har venner, der gider høre om dine problemer med at få besøgende på din hjemmeside må du skaffe dig nogle flere venner og veninder der lytter til dig og dine problemer med at få besøgende på hjemmesiden.
Avatar billede ulrik Nybegynder
01. juli 1999 - 12:44 #14
Er du ikke glad for at du oprettede dette her sprørgsmål, cyberesben???
hehe
Avatar billede cybles Nybegynder
01. juli 1999 - 13:23 #15
Til alle jer kritikere

Kritik er godt nok. Det er den bedste måde at blive bedre på ( ikke Osaka_San lang tid jeg siden håber du har det godt), men det er nu rart hvis den også er berettiget og vigtigst er at den også er konstruktiv, er den ikke det, kan den ikke bruges til noget, og i værste fald kan den virke modsat af at være fremende.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
01. juli 1999 - 13:37 #16
okay for at kommet med et sagligt svar på ovenforstillede spørgsmål så kommer lige lidt tekst her:

Kære Cyberesben !
Der er 2 måder hvorpå du kan få flere brugere.

1) lave noget som folk vil have.
2) tvinge folk ind på din hjemmeside. (intetsigende reklamer, masseemail og lign.)

Det første er nok at foretrække :o). Herefter er det så blevet tid til at tænke på hvad der er man skal lave. her er igen to muligheder.

1) Noget som folk kigger på i hemmelighed i frygt for at konen/børnene/politiet osv skal opdage det.

2) Noget som man er stolt over eksisterer på nettet og som man ikke er bange for at fortælle videre til venner og bekendte.

Personligt foretrækker jeg det sidste eftersom dette ifølge mine egne erfaringer giver flest glade og tilfredse brugere.

Medandre ord:
Du kan bruge alle de gratis submit services der findes rundt omkring på nettet og lign. reklame fiduser, men har du ikke lavet en side folk gider vende tilbage til så kan du lige så godt stikke tungen ud i luften og vente på at aftensmaden flyver forbi!

Og så lige en lidt mere personlig holdning:
Sex er sjovt nok så længe man er med, men røvkedeligt at se på og mp3 formatet hører ikke hjemme på sider der vil have offenlighedens opmærksomhed !

Mange hilsner fra

Oscar Eg Gensmann
MsM Productions
www.diskofil.dk
www.naturalbornhippies.dk
Avatar billede overload.dk Nybegynder
01. juli 1999 - 13:43 #17
FJERN dit der skod-viduer - har man en langsom forbindelse kan få modemet til at gå fuldstændig i crack...

Endnu et tip: Lav noget der er noget ved at se og bruge sin tid på, det ligner jo noget du har lavet i en frokost-pause... :)
Lav noget specielt - dit eget look, en stil over sitet - også husk at opdatere sitet tit, men specielt indholdet skal være godt...
dvs. er indhold grafik/stil godt så vil dine besøgede med sikkerhed komme og besøge dig igen.
Avatar billede cybles Nybegynder
02. juli 1999 - 03:47 #18
Ok Cyberesben, jeg forsøgte ellers at holde mig posetiv over for din side, men som sagt er der alt for meget porno og så er siden fuld af fejl.

Faktisk er der ingen ting der virker.
Avatar billede dude Nybegynder
02. juli 1999 - 21:41 #19
Du kan evt. prøve at tilmelde din side på en hitliste som fx. Danmarks Top 100.

Selv har jeg flg. link på min side:

http://www.danmarks-top100.dk/stem.pl?unde5

Dette har i hvert fald givet mig en del flere besøgende....men det er jo også et lidt andet indhold.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juli 1999 - 14:52 #20
ovlerload>> kan du komme med nogle eksempler på det med stilen og looket osv? eller steder hvor jeg kan lære mere om det?
Avatar billede ulrik Nybegynder
05. juli 1999 - 16:48 #21
lav det hele om, det er grimt!!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. juli 1999 - 17:41 #22
Cyberesben>>

Alt for mange popup vinduer og alt for meget teenager...

Kort og godt - det virker sgu bare ikke!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. juli 1999 - 22:52 #23
CyberEsben>>

Ja, her er lige et par skud fra ærmet:
http://www.pixeljunkie.com
http://www.k10k.dk

- MEN okay, det er meget prof´e designere men læg mærke til at de har en hvis stil over deres site, overblik.
Min egen hvis det har nogen interesse: http://hjem.get2net.dk/overload/
- men kig evt. forbi http://www.overload.dk den 20. i denne måned (der kommer min server op og køre)
+ et helt nyt design...

Vi kan også bare tage Eksperten f.eks... okay, ikke vildt grafik, kun et par logo'er og så papir effekten ude i hjørnerne - enkelt og hurtigt at hente (til dem der har langsomme forbindelser), hvorpå de andre er tungedrenge at lege med, men personlig syntes jeg efterhånden som folk er kommet på ISDN, ADSL og STOFA - det køre jeg snart med eller blot en lille satan som et alm. 53K flex modem - USRobotics anbefales! :) kan man godt skide på hvor hurtige folks forbindelser er, det får også folk til at købe nyt og hurtigere - og udviklingen forstærkes...

Bare et par forslag fra min side af... :)

- God fornøjelse med designet af din nye side.

Et godt råd:
Hvis man laver et site der er flot og med godt indhold... så behøver man ikke banner, counters, top10 mill. hitlister, næ... folk husker din adresse!
Dertil vil jeg også gerne fortælle en lille hændelse jeg er lidt stolt af :)
Da jeg var på bibloteket for at finde bøger om ASP som selvfølgelig stod henne ved computer afdelingen, og der var der også computere man kunne bruge til at surfe på. I det jeg nær havde kigget væk, så en lille lap papir hvorpå min adresse til min hjemmeside lå på (http://hjem.get2net.dk/overload/) - det forstærkede også min selvtilid inden for branchen som net-programmør. Det kan dog også godt være at dem der havde set den var pga. siden indeholder en lille database på koder til de kendtes spil. Hvem ved?

Venlig hilsen
Overload.dk
Att: Peter Loft Jensen
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juli 1999 - 00:52 #24
overload.dk>>Adressen: http://hjem.get2net.dk/overload/ indeholder bestemt et gedigent design. Men for fanden da! Design dog med en absolut bredde så jeg ikke på min 21" skærm får tanker om en blondines skamlæber...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. juli 1999 - 01:04 #25
jeg synes overloads design er MEGA fedt!

men jeg vil lige sige en ting:

det som overload har lavet, ville jeg nok også selv kunne lave, men idéerne til designet mangler jeg... det er mit problem

jeg kan sagtens lave fede effekter og koder osv, men det er ikke altid det spiller sammen
Avatar billede overload.dk Nybegynder
07. juli 1999 - 01:20 #26
>>dkkarpen - mener du alt den sorte plads? - jeg ved det godt - men overload version 2 er på vej! - i ASP og på www.overload.dk forventes færdigt den 1. i næste måned.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juli 1999 - 09:42 #27
Udemærket så! ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. juli 1999 - 17:31 #28
Fjern alle de der porno-reklamer... Prøv at være lidt nyskabende!! Jeg mener, hvor mange MP3 sider / søgemaskiner har du været inde på, som ikke indeholdte reklamer. Hvad får du ud af alle de reklamer, nogle penge, hvis folk de klikker rundt på bannerne. Jeg klikker IKKE rundt efter alle de der porno sider... Brug heller noget plads i bunden af siden på bannerer, som kan give din side mere trafik:

På Yahoo! kan man finde en lang liste med forskellige banner services. Men kig lige på nogle forskellige af dem, for der er nogen som giver flere banner visninger end andre. Listen hos Yahoo finder du her:
http://dir.yahoo.com/Computers_and_Internet/Internet/World_Wide_Web/Announcement_Services/Banner_Exchanges/

Og husk, din side er Engelsk, så du behøver ikke kun at bruge danske banner services.
Avatar billede nicko Nybegynder
08. august 1999 - 20:58 #29
Hej CyberEsben!
Jeg ved ikke, om det hjælper, eller om du allerede ved det. (Det gør du sikkert) men skriv dig op i altaviste, jubii, yahoo, kvasir og alle de andre, vælg gode søgeord, så vil din sides link jo komme frem, når nogen søger på det.
Ellers find en hel masse brugere på ICQ og send dit link ud. Det er der mange der gør!
For mange bannere fordøjer siden! Det er SÅ grimt med 10 bannere, så vælg med omhu!
Mange hilsner fra Den berygtede Nicko!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
08. august 1999 - 23:24 #30
nicko>>Det havde han sikkert aldrig skænket en tanke...

cyberesben>>Det svar må du altså bare acceptere
Avatar billede nicko Nybegynder
09. august 1999 - 07:33 #31
dkkarpen>>>

Ah, ironi! Mit elskede fænomen...
Tror du virkelig, jeg mente, det var et kvalificeret svar?!
Desuden tror jeg ikke, jeg er nørd nok til at svare på disse spørgsmål, men "graae" oprettede mig som bruger, og nu kan jeg ikke komme ud af det igen. Desuden har jeg selv et spørgsmål vdr. Outlook Express 5, som jeg gerne ville have svar på, inden jeg skrider...
Avatar billede mora Nybegynder
22. september 1999 - 14:54 #32
Hvad med at få din egen email service, hvor folk kommer tilbage for at tjekke deres mail?
du kan gratis tilbyde email adresser som: brugernavn@dit_valg.zzn.com
(hos www.zzn.com) og få www.dit_valg.zzn.com -> din website
Avatar billede klas Juniormester
06. oktober 1999 - 21:17 #33
få en aftale med en som har en stor maillist.. det er kanon reklame :o) og hvis siden er god kommer folk jo tilbage
Avatar billede noja Nybegynder
13. oktober 1999 - 02:13 #34
Lad mig prøve et andet slags forslag.

Find din niche.

Det jeg mener med det er at der sandsynligvis findes 8.4 millioner sites med links til MP3 filer. Da det sikkert kun er de 20 mest kendte af dem som får besøgende er du nødt til på en eller anden måde at yde en service, som er unik for lige præcis din site.

Nu kender jeg ikke meget til MP3 sider, men prøv at se på konkurrenterne og find ud af om der er noget som de ikke har, og som du kan gøre bedre. Det kunne være den niche som gjorde at folk kom til lige præcis din side.

Nu er det sandsynligvis en hel del nemmere at markedsføre en side om 'Den spurvplettede isfugls parringsdans', simpelthen fordi der er mindre konkurrence, men måske er det muligt at finde lige præcis den ene simple indlysende ting, som vil gøre dig bedre end de andre 8 millioner.
Det er nok ikke nemt og jeg ville nødig være i den situation at skulle markedsføre en MP3 side. :)

Esben II ;)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. oktober 1999 - 17:36 #35
jeg tror jeg har fattet hvad jeg skal gøre..

jeg vil lige bede dkkarpen, overload og osaka om at svare...

og så vil jeg lige sige til alle der har foreslået mig at spamme siden ud via email eller ICQ, det gider jeg ikke!

det er det mest ufine man kan lave hehehehehehe...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. oktober 1999 - 17:40 #36
Svare hvilket ? ;-) hehe !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. oktober 1999 - 17:44 #37
bare send et svar ligesom du har gjort... så får i alle 3 point
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 1999 - 18:33 #38
Jeg synes også at mit forslag var godt ...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. oktober 1999 - 18:35 #39
ok... de andre får til i morgen med at svare... så accepterer jeg
Avatar billede klas Juniormester
30. oktober 1999 - 19:03 #40
mit var heller ikke vildt ringe :o)) jeg bruger selv maillists til reklame.. KANOON :o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. oktober 1999 - 19:35 #41
fat det, jeg synes det er svinsk at fylde folks postkasser med reklamer for den og den side
Avatar billede klas Juniormester
30. oktober 1999 - 19:40 #42
Det er IKKE spam jeg mener! der er "rigtig" reklame.. det er da lige så godt som banner reklamer og alt muligt andet
Avatar billede nico Nybegynder
07. november 1999 - 03:08 #43
Mon ikke det her spørsgmål burde lukkes?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. november 1999 - 03:12 #44
hvad vil du så kalde det?

maillists er vel at f.eks. 10000 mennesker får en email hvor der f.eks. står

"hej alle sammen kom og se min nye HP med billeder af mig og min hamster"
og så er der et link til siden...
Avatar billede klas Juniormester
07. november 1999 - 05:06 #45
jeg mener fx. en maillist som dagens-joke.dk  - brugerne har da selv meldt sig til og de ved udemærket godt at der hver dag er en reklame i mailen...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. november 1999 - 11:40 #46
hmm ok... men hvem fanden gider at få de der joke-ting? not me
Avatar billede klas Juniormester
07. november 1999 - 12:45 #47
he he.. jeg læser dem heller ikke selv.. men fx. har dagens joke 20000 som læser den hver dag - og det er altså noget som kan ses på dit besøgs tal når de får den daglige joke :o)

Jeg har lavet en helt ny side som ikke rigtigt har nogle besøgende endnu.. vi åbner den nok helt her i aften,

For at få flere besøgende på den har jeg indgået aftaler med 3-4 store sider  som skal smække noget reklame op på forsiden, samt jeg har indgået aftaler med et firma omkring sponsorering af nogle præmier til en konkurence.

og på tirsdag kommer der reklame ud i dagens-joke.

Det er noget som giver et godt boost i besøgstallene :o)

For at holde på de besøgende vil vi selvfølgelig opdatere siden ofte med godt indhold, Og så har vi lavet det sådan at for at deltage i den konkurence vi har, skal man melde sig ind i en lille klub på siden hvor der er specielle fordele for medlemmerne + at man automatisk modtager et nyhedsbrev fra siden hvorved vi kan informere dem om nyt, og således har et godt tag i alle vores besøgende og kan få den tilbage igen :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. november 1999 - 19:22 #48
hvad koster det så at få en reklame hos dages joke
Avatar billede klas Juniormester
07. november 1999 - 19:26 #49
Ved det faktisk ikke.. vi samarbejder så jeg betaler ikke kontant