Avatar billede arg3nto Nybegynder
23. juni 2002 - 13:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvordan sletter jeg den helt ?

Jeg har scannet hele min disk med opdateret norton2001 og har repareret/isoleret alle berørte filer, men der er en mappe som hele tiden danner sig selv nye viruser som kalder sig W32.nimda.E/A@mm (dr)  og mappen de kommer fra kalder sig inetpub. men jeg kan ikke slette mappen for den er i brug. hvordan sletter jeg den virus helt så den ikke heletiden skal komme med errormessages om at en virus er fundet. help me plz. btw jeg bruger windows2000
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. juni 2002 - 13:42 #1
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.nimda.e@mm.removal.tool.html

inetpub er det sted din Webserver ligger!, derfor kan du ikke slette den!
Avatar billede arg3nto Nybegynder
23. juni 2002 - 15:49 #3
yes men det sletter ikke de fil som sender ud virusen. den ligger i inetpub\scripts de hedder TFTPxxxx tal hvordan er det jeg fjerner dem ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:55 #4
jeg har selv brugt det på min webserver, da den blev angrebet af nimda.. og den virkede for mig!

jeg har et program der hedder anti nimda.exe det virker!!

2min.. uploader det lige ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. juni 2002 - 16:00 #5
min hjemmeside er desværre nede lige nu..

men du kan hente den her

www.draco.adsl.dk/antinimda.exe

den er kun åben til kl 18!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. juni 2002 - 21:16 #6
har du fået fjernent nimda?
Avatar billede arg3nto Nybegynder
23. juni 2002 - 22:29 #7
sorry dude men jeg var afk. jeg kan ikke downloade fra din hp :| write back plz
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. juni 2002 - 07:36 #8
det var jo det jeg sagde.. den var kun åben til kl 18! (blev dog 19, får jeg lukke den! )

men så er det åbentbart ikke dig der har hentet den så :-)

jeg kan stadig ikke uploade den til min hp

men jeg har åbnet den igen nu!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. juni 2002 - 12:15 #9
Avatar billede 3355264 Nybegynder
24. juni 2002 - 12:17 #10
www.virus112.dk

der kan du læse alt om de forskellige viras.. og hvordan du fjerner dem mm. hvad de gør og hvor de ligger sig.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. august 2002 - 07:54 #11
arg3nto => Har du fået fjernet nimda?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. september 2002 - 07:44 #12
Takker For Pointz! ;o)