Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 10:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problem med tekst...!

Jeg har et problem med noget tekst...
Prøv at kig på http://www.rasmuslarsen.h4f.dk/
Det er bare en test, men den tekst der (Heyyyy, eller noget) den står jo midt i den tabel.
OG det er meningen at den skal helt op i toppen af DEN tabel... så mit spørgsmål er:
Skal man bruge en helvedes masse <br>'ere for at få den derop eller kan det gøres med CSS eller noget andet...
Dette er et lidt stort problem da det er fucking træls at skulle prøve sig frem med flere og flere <br>'ere.
Så det er sq ligemeget hvad om det er CSS eller HTML eller hvad det nu skal være.

//Rasmus Larsen
Avatar billede jacob_m Nybegynder
23. juni 2002 - 10:37 #1
Har du brugt "Tabel" I DreamWeaver ?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
23. juni 2002 - 10:37 #2
<TD align="top" ROWSPAN=1 COLSPAN=1 WIDTH=483 HEIGHT=291 background="images/midt.gif">
Heyyyy
</TD>
Avatar billede jacob_m Nybegynder
23. juni 2002 - 10:40 #3
Hvis du bruger DreamWeaver er svaret her http://80.62.154.103/tabel.png
Avatar billede jacob_m Nybegynder
23. juni 2002 - 10:40 #4
Så skal du bare sætte "vert" til TOP
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. juni 2002 - 11:08 #5
<td valign='top'>Heyyyy, eller noget</td>
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
23. juni 2002 - 11:08 #6
nå ja for fanden - valign og ikke align :)
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 14:53 #7
Tak for alle det gode svar...

Og...
jacob_m nej jeg bruger ikke DreamWeaver

Jakoba smider du et svar så du også kan få nogle point ?
24. juni 2002 - 09:39 #8
..pas på farverne, de er ikke ens i rammen og tabl'en!
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
24. juni 2002 - 11:23 #9
h13 > snakker du om mit design eller ?
24. juni 2002 - 11:38 #10
I min browser har rammen og midten bare to forskellige gråtoner.
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
24. juni 2002 - 12:47 #11
det kan sq godt være... jeg har også haft farven ændret til hvid... og så skulle jeg jeg jo til at finde den HELT rigtige farve igen...
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 12:22 #12
jakoba siden du ikke lægger et svar går jeg udfra at det er okay at jeg gir de andre pointene!
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 12:23 #13
jacob_m du hjalp mig jo egentlig ikke ved at spørge om jeg brugte DreamWeaver så du får desværre ikke :(