Avatar billede addict.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:18 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Søger et godt og gratis lydprogram...

Hejsa.

Jeg er på jagt efter et godt og gratis lydprogram, som jeg kan lave "musik" med til mit site.

Jeg tænker her på noget á la eJay og hvad de ellers hedder. Selve redigeringen bagefter klarer jeg med SoundForge.

Alt har interesse, sålænge det er gratis, (nogenlunde godt og nemt at bruge) og det kan hentes online.

På forhånd tak :o)

addict.dk
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
22. juni 2002 - 21:23 #1
www.anvilstudio.com - hvis det er MIDI, du skal bruge
Avatar billede snapstinget Nybegynder
22. juni 2002 - 21:31 #2
..kigger lige på det :o)

MIDI, siger du..? nu er jeg ikke ligefrem nogen ørn udi lydprogrammer, så hva' er det noget?

addict.dk
Avatar billede web4you Nybegynder
22. juni 2002 - 21:33 #3
www.winamp.com det er winamp det er mega godt =) så er der jo også mange ander =) du kan jo søge på

www.altavista.com
www.google.com
www.jubii.dk
www.yahoo.com

//web4you
Avatar billede snapstinget Nybegynder
22. juni 2002 - 21:33 #4
HOV! der skulle stå:

..hva' er det for noget? :o)
Avatar billede snapstinget Nybegynder
22. juni 2002 - 21:34 #5
web4you:
jeg tror du misforstår mig lidt der :o) jeg er ikke ude efter et afspiller-program, men et der kan lave/redigere i lyd.
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
22. juni 2002 - 21:36 #6
MIDI er dét, der oftest bruges til musik på hjemmesider... Selve lydene leverer den lokale computer - og det kan derfor lyde vidt forskelligt fra computer til computer. MIDI er en definition af instrument - og noder/varighed.

Og så lige lidt info: Det er _ikke_ tilladt at have flere brugerkonti!
Avatar billede snapstinget Nybegynder
22. juni 2002 - 21:37 #7
hva' hulen foregår der egentlig her!? *fatter intet*

jeg sidder jo og skriver kommentarer hertil med min gamle profil, snapstinget... JEG ER IKKE UDE PÅ AT SNYDE NOGEN HER! det er ganske enkelt en fejltagelse fra min side.

oprettede faktisk addict.dk, da jeg havde glemt oplysningerne til snapstinget, men af en eller anden grund er jeg blevet logget ind som denne. det beklager jeg, alle!

BRB
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
22. juni 2002 - 21:38 #8
vil så anbefale, at du lukker snapstinget... Ellers kan du måske få problemer med diverse CoAdmins!
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
22. juni 2002 - 21:40 #9
Takker for point :-)
Avatar billede addict.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:40 #10
brosnjikov: ved godt, det ikke er tilladt at have fler' profiler :o) håber min forklaring ovenfor kan formilde dig. aner som sagt ikke, hvorfor jeg pludselig sad og skrev kommentarer gennem min gamle profil... ret syret, og jeg undskylder som sagt!

tak for hjælpen. du får 25, og web4you får 5 for venligheden :o)

håber, alt er ok igen.

addict.dk
Avatar billede addict.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:41 #11
bros: det vil jeg da lige gøre, så :o) vil ikke lave/skabe problemer med dette fantastiske site :o)
Avatar billede addict.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 21:43 #12
snapstinget er nedlagt ;o)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
22. juni 2002 - 21:43 #13
Du skal logge på snapstinget igen - og ind under brugerindstillinger (når du klikker på navnet) - lige neden under CoAdmin er der et punkt der hedder "luk konto"
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
22. juni 2002 - 21:43 #14
LOL Too late :D