Avatar billede renefisk1 Nybegynder
22. juni 2002 - 17:33 Der er 10 kommentarer

Avi

Er der nogen der kan hjælpe mig jeg har et film klip hvor fil typen er avi, kan jeg lave det om til vdc, og hvis hvordan?
Avatar billede askhoej Praktikant
22. juni 2002 - 17:35 #1
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 17:35 #2
Nero burning rom kan...
Avatar billede renefisk1 Nybegynder
22. juni 2002 - 17:38 #3
ved ikke hvordan man bruger det der nero
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 17:40 #4
Når du laver en ny vælger du Vidio cd...
og så bare smid avi filen over i den mappe hvor de filer er som skal brændes... så laver den filen om!
Brug det overstående! det bliver i bedre kvalitete!
Avatar billede askhoej Praktikant
22. juni 2002 - 17:43 #5
Det tager også 200 år at gøre det med Nero alene, det er i hvertfald min erfaring. :-)
Avatar billede renefisk1 Nybegynder
22. juni 2002 - 18:13 #6
okey det har jeg så gjort nu men syntes ikke jeg kan gemme det men skal man brænde det ned først
?
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 18:29 #7
Når den har konverteret kan du brænde den ud som VCD...
Avatar billede Zemich Nybegynder
23. juni 2002 - 15:54 #8
Nero kan da kun lave MPEG om til VCD.
Avatar billede aners Nybegynder
23. juni 2002 - 17:20 #9
Du skal bruge et Codec/Plugin for at kunne konvertere til MpegII i Nero.

Ellers brug programmet TEMPGEnc, find det via google.com

nicidem > det bliver sgu ikke i bedre kvalitet blot pga programmet, det handler om codec og bitrates osv....
Avatar billede ithelp Nybegynder
25. juni 2002 - 15:22 #10
www.divx.com/divx hent et codec der inde fra det er 1 mia. gang lettere end at skulle til at lave filmen om