Avatar billede kwjkwj Nybegynder
22. juni 2002 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Generering af pdf-filer

Er det muligt at generere pdf-filer vha. java?

Altså, hvis man f.eks. har en tekst liggende i et eller andet format.

Hvis det er muligt at anvende LaTeX som source, er det helt genialt...
Avatar billede delwin Nybegynder
22. juni 2002 - 16:25 #1
kig på pdflib http://www.pdflib.com

jeg bruger det sammen med PHP og det kan lave nogen meget flotte pdf'er..

snippet taget fra siden:

PDFlib 4.0 supports the following language bindings:

• ActiveX/COM for use with Visual Basic, Active Server Pages, ColdFusion, Borland Delphi etc.
• ANSI C
• Class wrapper for ANSI C++
• Java (via Java Native Interface, JNI), including servlets
• .NET for use with C#, ASP.NET, VB.NET etc.
• Perl
• PHP hypertext processor
• RPG
• Python
• Tcl

Så der skulle ikke være problemer med at få det til at køre sammen med java..
Avatar billede kwjkwj Nybegynder
22. juni 2002 - 16:34 #2
Problemet med den er bare, at den skal registreres, for at man slipper for den grimme baggrund