Avatar billede djensen Nybegynder
22. juni 2002 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Program til at kopiere filer

HejZa!

Findes der et program der kan kopiere rimelig mange filer fra en hd til en anden hd, og så hvis den ikke kan kopiere en fil, så går den barer til den næste fil ????

Lidt mærkeligt spørgsmål, men det er fordi når jeg trækker alle mine filer fra den ene hd til den anden hd, skriver den at den ikke kunne kopiere fil1, også kan jeg starte forfra....og jeg har ikke tid til at tage en fil ad gangen....jeg har 358 filer som jeg skal have flyttet....
Avatar billede soreno Praktikant
22. juni 2002 - 14:25 #1
windows commander http://www.ghisler.com
marker det du vil kopiere, start kopiering og vælg "skip all" ved første fejl.
Avatar billede djensen Nybegynder
22. juni 2002 - 14:32 #2
kan man ikke sætte den til at auomatisk at springe filer over ???
Avatar billede soreno Praktikant
22. juni 2002 - 14:44 #3
muligvis ? Men det må jeg melde pas på - jeg har ingen ide om hvor man kan gøre det.

Er det fordi du skal kopiere ofte ?
Avatar billede kantoraza Nybegynder
22. juni 2002 - 16:19 #4
hmmm...

Jeg vil prøve at lave et program til dig til det formål.

/KantoRaZa\
Avatar billede kantoraza Nybegynder
22. juni 2002 - 16:28 #5
Undskyld.. Jeg har ikke tid til det alligevel, det blev for omfattende.
Avatar billede knarf Nybegynder
22. juni 2002 - 17:26 #6
ja jeg vil også sige windows commander... du kan og så finde det på www.microsoft.dk

//knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
22. juni 2002 - 19:04 #7
kig på www.microsoft.dk eller com er sikker på at der er noget der