Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 13:30 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Design på cd?

Hej Eksperter!

Findes der noget ikke for dyrt hardware der kan lave et nogenlunde ordenligt tryk på "ikke læse siden" af en cd?

-Jonas
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 13:32 #1
En printer kan gøre det!
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:32 #2
skal det være en label der bliver klistret på, eller skal det være ligesom dem man køber?
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 13:32 #3
Du skal bare have et program og nogle specielle papir...
og så kan du udskrive dem og klistre på...
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 13:33 #4
svar på :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 13:34 #5
dramsgaard > Optimalt skal det være som dem man køber, det er til et større projekt men det skal stadig ikke være "alt for dyrt".. ?

Dem man printer ser lidt amatør agtige ud :)

-Jonas
Avatar billede zordiac Nybegynder
22. juni 2002 - 13:34 #6
Nu er jeg ikek helt sikker, men jeg mener angang at have set en maskine, tror det var en HP, som kunne købes til privat brug.. Den lagde vist ikke kun labels på, men "skrev" noget direkte på cd'en..

Jeg kan ikke huske noget navn eller noget, men prøv evt. at søge lidt rundt på HP's hjemmeside!
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:39 #7
jeg tror ikke det er muligt at trykke direkte på cd'erne, så det ser ordentligt ud (uden det koster kassen).... men hvis du har en rimmelig printer, kan du lave noget der ser meget godt ud....

Du skal bare købe noget special papir og en ting til at sætte dem på med (så de kommer til at side lige på cd'en)....koster mellem 150 og 250 kr.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 13:41 #8
Kan man købe noget transperant papir til formålet så det ikke bliver sådan en gang toilet papir?

Hvor kan man købe sådan en dims til at sætte dem på med?
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:44 #9
ja, man kan godt købe transperant papir.....

Den der dims kan vidst købes i de fleste computer forretninger

.....Den jeg har hedder PressIT
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 13:45 #10
har du et link til en butik ?
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 13:47 #11
næh... men spørg i merlin eller fona eller sådan noget
...jeg er næsten sikker på at de har noget (eller kan skaffe noget) som du kan bruge
Avatar billede ricky Nybegynder
22. juni 2002 - 13:57 #12
styled.dk> hvad er ikke for dyr ?

hvis jeg ikke husker helt galt koster en CD-printer ca. 20.000,- og du skal naturligvis så bruge blanke CD'ere (som er lidt dyrere) er det for dyrt ? skal jeg finde et link ?
Avatar billede ricky Nybegynder
22. juni 2002 - 13:58 #13
hvorfor får I dem evt. ikke bare leveret med tryk ?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 14:21 #14
ricky > 20.000 vil på længere sigt ikke være for dyrt men i starten har vi ikke råd til det da det egentlig bare er en detalje.... kender du nogle firmaer der leverer brændbare cd´er med tryk ?

kom meget gerne med nogle links :)
Avatar billede dramsgaard Nybegynder
22. juni 2002 - 14:58 #15
hvis du vil have produceret cd'erne af et firma med direkte tryk på cden, kan du prøve hos:
www.bcp.dk
....de laver en del af sådan noget.... men jeg ved ikke hvad prisen er....