Avatar billede swat Nybegynder
22. juni 2002 - 08:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Start download ved at klikke på link ?

Kan ikke helt få den til at starte en download istedet for at åben en mediaafspiller ?
nogle ide om hvad jeg skal gøre i frontpage for at få linket til at åbne downboxen istedet for ?

Her er siden som jeg prøver at få styr på :-), den er dog del at nogle frames !

http://www.csteam.dk/avi.htm

Håber nogel har en ide eller et link til nogle kildekoder ( er det i htm man gøre eller ?)

Avatar billede gzu Nybegynder
22. juni 2002 - 09:16 #1
Jeg har et forslag.. Prøv at zippe filen og så lægge den ud.. Så skulle den begynde at dl !
Avatar billede swat Nybegynder
22. juni 2002 - 10:05 #2
Jeg kun bedst tænke mig filer i Avi og jeg skal også bruge det til nogle Jpg filer !

eller ok ide !
Avatar billede swat Nybegynder
22. juni 2002 - 11:51 #3
har selv fundet en ok løsning - det jeg ønsker kan ikke laves :-( i htm Øvv
Avatar billede swat Nybegynder
22. juni 2002 - 11:52 #4
se linket hvis du sidder i sammen problem !