Avatar billede goatcx Nybegynder
22. juni 2002 - 02:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fast write på bundkort

Jeg har et Soltek SL-75kav ->

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837913

bundkort som skulle understøtte fast write og side band addressing (hvad gør den btw?) men de køre ik under windows..

jeg har en 1ghz duron og et gf3 men alt køre mere eller mindre at røv til...

noen ideer om hvad jeg kan gøre ? :]
Avatar billede nicofrench Nybegynder
22. juni 2002 - 02:33 #1
...du har selvfølgelig hentet den seneste driver til dit kort ik'?
Avatar billede goatcx Nybegynder
22. juni 2002 - 02:43 #2
jow sq sjovt nok
Avatar billede nicofrench Nybegynder
22. juni 2002 - 04:39 #3
oki...
bios opdatering?
Avatar billede goatcx Nybegynder
22. juni 2002 - 13:17 #4
nyeste
Avatar billede chrkrist Nybegynder
22. juni 2002 - 22:53 #5
Kører du Win2000 eller XP. Jeg har lige haft et problem som måske godt kunne minde noget om dit. Check lige under egenskaber for skærm, og avanceret. Vælg så fanebladet GeForece XXX. Du skulle nu gerne se Nvidias logo kører rundt. Kig så lige hvad der står under BusType : Hvis der står AGP, så har du ikke noget problem. Det er bare directX som slår funktionerne fra(Fast write m.m.), når du køre 2D. De bliver aktive når du starter et 3D spil.

Skulle der under Bustype stå : AGP (PCI-tilstand). Så skal du prøve at installere via4in1 fra www.viaarena.com. Hjælper det ikke, så kør med win98 i stedet. Det gør jeg, da winXP ikke kan finde AGP kontrolleren. Grafikdataen bliver så i stedet ført via PCI broen ved hjælp af processoren. Det er MEGET langsomt i forhold til AGP.
Avatar billede goatcx Nybegynder
26. juni 2002 - 13:37 #6
kewl tak hjalp en del :]