Avatar billede n/a Nybegynder
21. juni 2002 - 20:42 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

ASP programmør søges

Allerede kørende site søger en programmør til at vidreudvikle sitet. Sitet har for tiden 50 besøgende om dagen og hvis det blev vidreudviklet ville det have stort potentiale for flere besøgende.

Hostningen af sitet er klaret og du vil som programmør på sitet blive medejer helt gratis og eje 33% af sitet.

Der vil ikke her på Eksperten skrives adressen til sitet. Intereserede skal skrive ICQ addy for at høre mere om sitet.

Vores krav er at du er dygtig og ved hvad du laver. Slamkodere spilder deres tid hvis de svarer på dette spørgsmål.
Avatar billede gigaload Nybegynder
21. juni 2002 - 20:42 #1
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:44 #2
msn: askhoej@hotmail.com
Avatar billede invisibleman Nybegynder
21. juni 2002 - 20:45 #3
Den anden halvdel af sitets ejere er her :)

Slamkodere = Folk der ikke har forståelse for at kode struktureret og folk der koder på en måde så koden ikke kan læses af andre uden at man skal bruge 3 timer på at sætte sig ind i den :)
Avatar billede n/a Nybegynder
21. juni 2002 - 20:47 #4
MSN accepteres ikke
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:47 #5
okay - det var ærgeligt :-(
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. juni 2002 - 20:55 #6
Skriv til mig på icq 150300874 og lad mig høre nærmere..
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. juni 2002 - 20:55 #7
askhoej: hvad var ærgeligt?
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. juni 2002 - 20:55 #8
doh! ... :)
Avatar billede ares Nybegynder
21. juni 2002 - 20:56 #9
Give us a ring mate... : )

Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:56 #10
kimiwan >> at de desværre ikke benytter sig af programmører der bruger MSN ;-(
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. juni 2002 - 20:57 #11
askhoej:  ja, det var det, der gik op for mig sekunder senere :o)
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:59 #12
kimiwan >> var også overrasket over et kvikt hoved som dig skulle have det skåret ud :-)
Avatar billede lp Nybegynder
21. juni 2002 - 21:01 #13
<quote>
MSN accepteres ikke
</quote>

ROFL !!!

Pas nu på at i ikke bliver for emsige..... at folk overhovedet overvejer at indgå i et projekt, uden løn, på et website med 50 besøgende dagligt, burde fortælle dig at det kunne være interessante personer, som du burde få dannet en kontakt med. Men det er du jo for fin til fordi du bruger ICQ, men det gør han ikke..... WELL !!!! SYND FOR DIG !!!

Til jer der overvejer at deltage:

Husk at: 33% medejerskab også medfører 33% gæld, såfremt firmaet eventuelt skulle give underskud.

Og til sidst: Slambruger (n/a) -> du vælger den forkerte kategori til dit "spørgsmål".....

Slambrugere = Folk der ikke har forståelse for at placere spørgmål i de dertil indrettede kategorier, hvilket medfører at andre skal bruge 3 timer ekstra OM DAGEN, på at læse deres eksperten post, fordi de modtager spørgsmål, som egentlig ikke vedkommer dem !

Held og lykke med jeres projekt ! :)
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 21:07 #14
lp>> er du store- eller lillebror til Allan? :-)
Avatar billede lp Nybegynder
21. juni 2002 - 21:08 #15
ehhhmm, uhmmm, hvorfor da ?
Avatar billede n/a Nybegynder
21. juni 2002 - 21:09 #16
lp:

Rent faktisk har jeg da MSN, men benytter det kun hvis det er ekstremt nødvendigt. Og i dette tilfælde vil det i fremtiden blive en person jeg måske skal kommunikere en del med og derfor vil vi bruge ICQ.

Websitet har måske kun 50 besøgende dagligt p.t. men det har potentiale til at blive meget større. Du kan jo kontakte mig hvis du bare vil høre mere det forpligter dig jo ikke til noget.

Websitet vil for fremtiden blive kørt videre som et privat projekt og da vi har gratis hosting er der ingen udgifter og heller ingen forpligtigelser på den måde. Vi laver selvøflgelig en kontrakt og i den kan det da også indgå at det aldrig vil være en udgift at deltage i projektet og eje 33% af sitet medmindre alle 3 parter bliver enige om at skifte hosting til andetsteds.

Jeg mente at denne katagori var den bedste da jeg søgte en ASP programmør til et projekt. Sorry hvis det ødelagde din weekend
Avatar billede lp Nybegynder
21. juni 2002 - 21:11 #17
det gjorde det nu ikke, jeg er efterhånden bare træt af at se bytte-bytte opgaver rundt om på nettet.... min kommentar skulle nok også mest forståes som et godt råd... til alle...
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 21:11 #18
lp >> har haft en del kurser med ham på DTU :-)
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 21:13 #19
n/a >> nu når du alligevel har installeret MSN, så havde det da ikke været en kæmpe ulejlighed at kontakte mig den vej igennem og hvem ved måske kan jeg overtales til at installere ICQ - jeg betragter nemlig mig selv som rimelig large :-)
Avatar billede jochke Nybegynder
21. juni 2002 - 21:17 #20
Måske er jeg interesseret: ICQ# 17566592
Avatar billede gigaload Nybegynder
21. juni 2002 - 21:20 #21
jeg er endnu ikke blevet kontaktet, og jeg svarede da tideligt...
Avatar billede n/a Nybegynder
21. juni 2002 - 21:31 #22
Jeg skal nok kontakte alle der har meldt de var intereserede
Avatar billede gigaload Nybegynder
21. juni 2002 - 21:35 #23
okai...
Avatar billede n/a Nybegynder
21. juni 2002 - 22:17 #24
gigaload & kejs: Jeg mangler stadig at i autoriserer mig på ICQ!
Avatar billede jochke Nybegynder
21. juni 2002 - 22:41 #25
*LOLDA* Det var da en mystisk form for ansættelse af folk. Man tager til "jobsamtale" uden at få at vide hvad jobbet går ud på... *LOOOL*
Avatar billede wilweb Nybegynder
21. juni 2002 - 23:19 #26
Jeg har hørt at under anden verdenskrig! Så var der så meget nød, at folk spiste, hvad som helst! Måske er det der sker her?
:> Gizom
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. juni 2002 - 23:27 #27
gizom: tror det næppe *gg*
Avatar billede n/a Nybegynder
21. juni 2002 - 23:37 #28
Der er mange grunde til at vi har valgt at gøre det på denne måde.

Men hvorfor ikke bare være nysgerig og smide sit ICQ nummer istedet for at spilde sin tid på at skrive kedelige kommentarer?
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2002 - 03:39 #29
Skriv til mig på 56665453 eller på email kbr@kk-netsoft.dk
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
22. juni 2002 - 03:46 #30
jeg er også på.. 17571515 (icq)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2002 - 21:26 #31
Skriv til mig på info@host4you.dk
Avatar billede n/a Nybegynder
28. september 2002 - 21:29 #32
Vi fandt ikke rigtig nogen desværre
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
29. september 2002 - 01:16 #33
jeg ved da jeg ikke er blevet kontaktet.. såe.. det er sgu nok jeres egen skyld...
Avatar billede n/a Nybegynder
29. september 2002 - 09:01 #34
hehe
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
29. september 2002 - 22:33 #35
betyder det, at det hele bare har været fake eller hvad?
Avatar billede n/a Nybegynder
29. september 2002 - 22:48 #36
Jeg synes da bestemt vi kontaktede dig, men det endte med at vi fandt på et andet projekt at lave sammen. Er du meget glemsom?
Avatar billede keysersoze Guru
29. september 2002 - 23:20 #37
lol - kom nu op at slås :)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
30. september 2002 - 09:27 #38
jeg undskylder mange gange..

jeg var ikke helt frisk i går...  Det kneb lige lidt med huskeren.. jeg trækker alle anklager tilbage.. det var lige en smutter
Avatar billede keysersoze Guru
30. september 2002 - 09:34 #39
kvajepajer :oP
Avatar billede keysersoze Guru
30. september 2002 - 09:35 #40
HOV... bajer... kvajebajer
Avatar billede a-torsten Nybegynder
30. september 2002 - 09:36 #41
Avatar billede n/a Nybegynder
30. september 2002 - 09:36 #42
Hehe nu skal både Yoda og keysersoze give Kvajebajer.
En for huskeren og en for stavefejlen!
Avatar billede keysersoze Guru
30. september 2002 - 09:44 #43
n/a >> æv...

a-torsten >> 23822839 <- seeee, jeg kan også skrive små ubetydelige numre :)