Avatar billede sxkp Nybegynder
21. juni 2002 - 16:26 Der er 4 kommentarer

Hovedopgave

Jeg repræsentere en projektgruppe på i alt fire datamatikerstuderende som skal i gang med hovedopgaven.

Vi leder efter et firma eller organisation som har en web-programmeringsopgave og vil være interesseret i et samarbejde.

Vi ser helst at opgaven skal løses i ASP (VBScript eller JScript).

Er du interesseret kan du kontakte os på profft@x-profft-x.dk.

Med Venlig Hilsen
Kenni Profft
Avatar billede gchris5 Praktikant
21. juni 2002 - 16:33 #1
Nu skal jeg ikke blande mig for meget eftersom jeg ikke har en opgave!!  Men det kunne måske være smart at skrive hvor i lille DK I sad, hvis det var en virksomhed der gerne ville se jer en gang imellem?!?!
Avatar billede sxkp Nybegynder
21. juni 2002 - 16:40 #2
Du har selvfølgelig ret gchris5. Det var en ren forglemmelse.

Vi går alle på Handelsskolen i Ballerup.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2002 - 16:52 #3
Hvad skal virksomheden bidrage med? Bare opgaven?
Avatar billede staz Nybegynder
22. juni 2002 - 12:31 #4
Hvor stor en opgave er det det drejer sig om... altså hvor lang tid har i, hvor lang tid til afhandling og til selv projektet?