Avatar billede maz21 Nybegynder
21. juni 2002 - 15:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Novell klient..

Vi har lige opdateret samtlige af vores Novell klienter til version 3.32.0.0 og når login billedet kommer frem under opstart er der et fint Novell-billede ovenfor brugernavn og password.

Spørgsmålet er så: Kan man ændre dette billede så der i stedet er firmaets logo og hvis ja hvordan gør man?

Avatar billede snowball Novice
21. juni 2002 - 15:15 #1
Avatar billede maz21 Nybegynder
21. juni 2002 - 15:24 #2
Snowball-> Jeg glemte godt nok at skrive det men det er win98 klienterne vi kører med og den du linker til er winnt. Jeg har kigget på support.novell.com men jeg har ikke rigtig kunnet finde noget...
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2002 - 11:12 #3
OK, men har du evt. prøvet at kigge efter om filen NWELCOME.BMP også ligger på Win98 PC'erne !?

Snowball
Avatar billede maz21 Nybegynder
24. juni 2002 - 08:54 #4
Jeg har kigget efter filen men den findes ikke. Kender du den klientversion jeg snakker om?
Avatar billede subp Nybegynder
03. august 2002 - 11:55 #5
Prøv lige at checke denne side ud. Så skulle der faktisk være mulighed for at skifte til det billede man selv ønsker.
Avatar billede subp Nybegynder
03. august 2002 - 11:56 #6
Ups jeg glemte linket http://www.xs4all.nl/~burom2/