Avatar billede commander Nybegynder
21. juni 2002 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet hastighed falder

Jeg har stofanet når fks. går ind på http://downloads.soccergaming.com/main.php3?game=Fifa%202001 falder min internet hastighed hele tiden men hver gang jeg loader en ny side er den igen på X (top) ikke på X (bund) og falder med ca. 0.3 kb/s til den når X, er der nogen måde at løse dette prob på jeg bruger Windows ME & W2K, Opera & IE 6.0
Avatar billede commander Nybegynder
21. juni 2002 - 14:25 #1
Det er sgu træls at sidde med en 1.5 mbit forb. og skal download en 100 mb stor fil til sidst er den nede på 170 kb/s og den starter på 500 kb/s
Avatar billede frosig Nybegynder
21. juni 2002 - 14:29 #2
Den maksimale hastighed ligger cirka på 170 kb/s, på en 1.5 MBit linie, så det passer nok... Min download skyder også langt over målet lige når den starter, hvorefter den bevæger sig ned til den rigtige hastighed. Jeg kan ikke forklare hvorfor
Avatar billede gchris5 Praktikant
21. juni 2002 - 14:33 #3
HVor meget er det nu lige at Stofanet har lovet at du har? Ingenting!!

Og hvis du aldrig når ned under 170 kb/s, så er det vist lidt af et luksus problem!!!!!

Men Windows kan ikke helt finde ud af det med hastigheden!  Jeg har ADSL 256/128 og der burde derfor aldrig stå fx. 50 kb/s men det gør der og så falder den efterhånden som den får regnet sig frem til hvad download raten egentlig er!!!

Du har sikkert også været ude for at der starter med at stå 20 minutter og så går der alligevel kun 2 minutter

;o)
Avatar billede commander Nybegynder
21. juni 2002 - 14:56 #4
Gchris det gør jeg ikke om natten ;) men om dagen i myldretiden er den lad mig se ca. 117 KB/s på stofanet som åbenbart stadig er det hurtigste i landet ( ihvertfald om natten)