Avatar billede rafn Nybegynder
21. juni 2002 - 11:37 Der er 5 kommentarer

Opsætning af fortryd

Hej

Hvordan er det nu man sætter op hvormange gange man skal kunne fortryde i excel.
Avatar billede b_hansen Novice
21. juni 2002 - 12:21 #1
Det mener jeg slet ikke, at du kan.....
Avatar billede rvm Nybegynder
21. juni 2002 - 12:25 #2
Det mener jeg godt man kan via VBA kode, men det er lidt afhængig af version. Hvilken version af Excel har du ?
Avatar billede rvm Nybegynder
21. juni 2002 - 12:40 #3
Avatar billede rafn Nybegynder
21. juni 2002 - 13:21 #4
Jeg bruger excel 2000 og den har so0m microsoft skriver 16 undo levels fra starten, men jeg har kun 1 ???
Avatar billede bak Seniormester
21. juni 2002 - 18:42 #5
Nu er det jo ikke alt der kan fortrydes og enhver brug af makro vil tømme fortrydbufferen, dette gælder også makroer, der er knyttet til hændelser (events).

Men har du checket din registreringsdatabase som rvm og microsodt foreslår?  Noget kunne jo have ændret værdien.