Avatar billede casaolsen Nybegynder
21. juni 2002 - 11:26 Der er 10 kommentarer

Feedback

Hej...

Nogen der har nogle gode forslag til forbedringer?

www.yahoo.dk/bestbutt

mvh, Thomas
Avatar billede flax Nybegynder
21. juni 2002 - 11:33 #1
FED SIDE!!

Hvilket firma har lavet det?
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. juni 2002 - 11:35 #2
Kødmarked og hørmende fnidder-sjov.

Den eneste forbedring jeg kan forestille mig er at fjerne det vebsted. Jeg synes det er en ulækker ide.

men pænt implementeret (måske dog lidt langsom)

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 11:46 #3
Kvalm side. Man bliver tung i hovedet af alle de "se her" overskrifter. Din roterende tingest i midten stjæler al opmærksomhed.
21. juni 2002 - 11:49 #4
Et lidt bedere title tag.
Den der jernevasker i midten, den driver mig til vandvid.
PopUp vinduet skulle nok centres.
wtf er det?

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede casaolsen Nybegynder
21. juni 2002 - 11:57 #5
tak! hvad betyder "wtf er det?" ?
21. juni 2002 - 12:28 #6
"What The Fuck" :)
Eller Hvad fanden er det?
Butt?!
Avatar billede casaolsen Nybegynder
21. juni 2002 - 12:29 #7
Kåring af den bedste røv på stranden... desværre også fyre :-(
Avatar billede zer0c00l Juniormester
21. juni 2002 - 13:40 #8
For nice side :) Men mere røv på ;] Det er det de unge vil ha'... -Og så ikke så nice med drengerøvene :(
Avatar billede zer0c00l Juniormester
21. juni 2002 - 13:40 #9
point tak :]
Avatar billede wfarm Nybegynder
31. juli 2002 - 00:13 #10
For lige at tale om designet:
- Af en "fis-og-balade-side" at være er den nemt at findt på
- Den gule farve skriger ret meget, men det er vel menningen?
- Den virker i min mozilla og hvad jeg ellers kunne af at teste den i

Jeg ville nok finde noget andet end den der hypnose dims til flashen, den var meget tæt på at skræmme mig væk. Faktisk har du et slut billede hvor man ser nogle piger et par søde baller, brug det så siden står stille. Så kan man også bedre se hvad det hele handler om fra starten.