Avatar billede buen Nybegynder
21. juni 2002 - 08:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Printer ekstra side

Jeg arbejder med en HP LaserJet 4050, der afslutter (næsten) alle job med at udprinte en blank side. Hvordan undgår jeg dette papirspild?
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 08:57 #1
Under egenskaber for printer kan du fjerne et eller andet flueben og så holder den op med det. Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 08:58 #2
Der kan også være et punkt hvor den først udskriver en side med brugernavn på. De to punkter står samme sted.
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2002 - 09:08 #3
Du skal i egenskaber for printer-seperatorside-der skal være ingen.
Avatar billede buen Nybegynder
21. juni 2002 - 09:28 #5
Tak for svar. Jeg har fået nogle gode input som skal afprøves - og vender tilbage med resultatet senere.....
Avatar billede buen Nybegynder
21. juni 2002 - 10:09 #6
Problemet er løst. nicidem ramte plet.....

Tak til jer alle.
Avatar billede nicidem Nybegynder
21. juni 2002 - 10:25 #7
Så lidt!
Selv tak! :)